رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

پرداخت پاداش پایان خدمت بیش از ۷۲۰۰۰ بازنشسته فرهنگی

«بابایی کارنامی» گفت؛ با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجلس یازدهم با وزارت آموزش و پرورش پاداش سنوات خدمتی بیش از ۷۲۰۰۰ بازنشسته فرهنگی بزودی پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ - 07December 2022

پرداخت پاداش پایان خدمت بیش از ۷۲۰۰۰ بازنشسته فرهنگیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علی بابایی کارنامی» رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان بویژه شهدای دانشجو و تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو و با اشاره به پیگیری‌های مجلس یازدهم برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، اظهار داشت: مجلس یازدهم و نمایندگان در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به تمامی مسائل، معضلات و مشکلات ملت بزرگ ایران اسلامی خود را مسئول می‌دانند و یکی از مهم‌ترین وظایف نمایندگی پیگیری مطالبات همه اقشار جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به جلسات متعدد نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های مختلف و مرتبط با وزیر و معاونین وزارت آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات جامعه فرهیخته فرهنگی، افزود: با پیگیری مجلس یازدهم و نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی، پاداش پایان خدمت و سنوات بیش از ۷۲۰۰۰ فرهنگی بازنشسته بزودی پرداخت می‌شود.

بابایی کارنامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حوزه آموزش و پرورش و توجه به این قشر فرهیخته، تصریح کرد: نقش جامعه فرهنگی و مجموعه وزارتخانه آموزش و پرورش در توسعه فرهنگ در اجتماع بسیار حائز اهمیت است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود پیشرفت جامعه و تعالی اجتماع را در گرو توجه به حوزه تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از موفق‌ترین سند‌های حوزه تعلیم و تربیت به تعبیر رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که معظم‌له بار‌ها به اهمیت و توجه به آن تاکید داشتند و باید در این بخش، تحول را در حوزه تعلیم و تربیت محور فعالیت‌ها قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها