نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی:

دشمنان جنگ ترکیبی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند

«گلرو» گفت: دشمنان جنگ ترکیبی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و لازم است تا هوشیارانه و آگاهانه در حفظ ارزش‌های نظام‌ تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۵۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ - 05November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «عباس گلرو» نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری مهدیشهر اظهار داشت: دشمنان جنگ ترکیبی علیه ملت ایران به راه انداخته اند و لازم است تا هوشیارانه و آگاهانه در حفظ ارزش‌های نظام‌ تلاش کنیم.

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدل نا آرامی‌ها و اغتشاشات اخیر کشور هم مانند آنچه در سوریه رخ داده است و دشمنان تلاش دارند تا از این روش در میان‌ مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه امروز همه ما نیاز به توصیه و سفارش داریم و هیچ کس مبرا از این مورد نیست؛ بر ضرورت خدمات رسانی بهتر به عموم مردم در کشور تاکید کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های مجلس برای رفع مشکلات مردم گفت: با تلاش مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در این مدت، شاهد افزایش تقریبی ۲۹ درصدی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری و همچنین افزایش حقوق کارمندان و کارگران در کشور بودیم.

وی با تقدیر از حضور میدانی استاندار سمنان برای رفع مشکلات مردم افزود: متاسفانه عدم مدیریت مطلوب و عدم توجه مناسب در گذشته به صنایع شهرستان مدیشهر موجب از بین رفتن این بخش در این شهرستان شده است.‌

این مسئول تصریح کرد: علی‌رغم تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی و لزوم اجرای درست این قانون، متاسفانه در برخی موارد، خصوصی سازی بلای جان ما شده است.‌

‌گلرو با بیان اینکه شهرستان مهدیشهر در حوزه‌های مختلف مظلوم واقع شده است، ادامه داد: باید کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب این شهرستان اجرایی شود.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به تنوع فرهنگی در این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: این شهرستان ترکیب فرهنگی و قومی بسیار زیبایی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها