مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

ملت ایران و دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» را با صلابت‌تر از گذشته سر خواهند داد

حجت‌الاسلام «طائب» با اشاره به عملیات‌های ترکیبی دشمن برای انحراف حرکت دانشجویی و تضعیف شعار «مرگ بر آمریکا» گفت: همه ملت ایران و دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» را با صلابت‌تر از گذشته سر خواهند داد.
کد خبر: ۵۶۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ - 07December 2022

ملت ایران و دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» را با صلابت‌تر از گذشته سر خواهند دادبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حسین طائب» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم روز دانشجو که با عنوان خاستگاه شعار «مرگ بر آمریکا» در دانشگاه تربیت معلم شهید مقصودی همدان با حضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: شرارت آمریکایی‌ها در انحراف و اضمحلال دانشگاه‌های ایران در دوران پهلوی موجب شد جنبش دانشجویی ضد سلطه شکل گیرد.

وی با بیان اینکه با قیام دانشجویان یک انفجار در دانشگاه شکل گرفت و این شروع شعار «مرگ بر آمریکا» شد، گفت: جنبش دانشجویی در انقلاب ادامه پیدا کرد، جنبشی که هم به دنبال ارتقای علمی کشور و هم در پی آرمان‌خواهی بود.

حچت‌الاسلام طائب با اشاره به توطئه و ناآرامی‌های اخیر در کشور بیان داشت: آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با عملیات‌های ترکیبی می‌تواند در مسیر حرکت دانشجویی انحراف ایجاد کنند و شعار «مرگ بر آمریکا» را تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: این مرحله را نیز همانند برهه‌های دیگر که از ابتدای انقلاب با آنها مواجه بودیم پشت سر می‌گذاریم و همه ملت ایران و دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» را با صلابت‌تر از گذشته سر خواهند داد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه، عنوان کرد: آمریکایی‌ها در این منطقه هر روز شکست‌های بیشتری را دریافت خواهند کرد، همچنان که مجبور شدند با خفت افغانستان و عراق را ترک کنند.

وی با اشاره به نظریه نظم نوین جهانی افزود: آمریکا با مشاهده دورنمای ضعف و زوال خود راهبرد تضعیف و محو سه قدرت بزرگ شرق، یعنی روسیه، چین و ایران در پیش گرفت.

حجت‌الاسلام طائب تصریح کرد: استکبار با ناکامی در تسلیم ایران در مذاکرات، هدف به زانو درآوردن مردم و دولت را دنبال کرد و در پی عدم موفقیت در این عرصه و عبور دولت از فشار تحریم‌ها، جنگ ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخت که به طور قطع باهوشیاری و بصیرت مردم در این زمینه نیز ناکام می‌ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار