استاندار آذربایجان شرقی:

آثار «اسفندیار قره‌باغی» در نشر آرمان‌های انقلاب اسلامی جاودانه خواهد ماند

«خرم» با صدور پیامی، ضمن تسلیت درگذشت «اسفندیار قره‌باغی» هنرمند انقلابی کشور، اعلام کرد که آثار ماندگار او در نشر و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی، در گنجینه فرهنگ و هنر این مرزوبوم جاودانه خواهد ماند.
کد خبر: ۵۶۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ - 08December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی، درگذشت «اسفندیار قره‌باغی» هنرمند انقلابی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت هنرمند متعهد و انقلابی، استاد اسفندیار قره‌باغی، جامعه هنری استان [آذربایجان شرقی] را در غم فقدان یکی از بزرگان هنر انقلاب فرو برد و موجب تألم و تأثر فراوان شد.

استاد قره‌باغی که به حق او را صدای انقلاب می‌دانند، از پیشگامان هنر متعهد و انقلابی در عرصه موسیقی و سرود محسوب می‌شود و بدون شک، آثار ماندگار او در نشر و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی در گنجینه فرهنگ و هنر این مرزوبوم جاودانه خواهد ماند.

اینجانب درگذشت این چهره برجسته و هنرمند مخلص و متعهد را به خانواده محترم ایشان، اهالی و علاقمندان هنر انقلاب اسلامی و جامعه هنری استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض می‌کنم و برای آن فقید سعید که نمونه پایمردی عالمانه و هنرمندانه بر سر عقیده بود، علو درجات و سعادت ابدی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار