نماینده ولی فقیه در مازندران:

رسیدن به فتح و پیروزی نیازمند استقامت است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: عبور از فتنه‌ها برکاتی داشته و رسیدن به فتح و پیروزی نیازمند استقامت است.
کد خبر: ۵۶۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ - 09December 2022

رسیدن به فتح و پیروزی نیازمند استقامت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش طلایه داران جهاد تبیین با بیان اینکه رسیدن به پیروزی صبر و استقامت نیاز دارد، اظهار داشت: صبر و اسقامت در دوران دفاع مقدس برای ما برکات و دستاورد‌هایی داشته است.

وی افزود: همچنین بصیرت، صبر و استقامت به آگاهی و اطلاعات نیاز دارد تا بتوان از پشت پرده حوادث خبر داشت و بی‌خبری سبب سست شدن صبر می‌شود.

محمدی لائینی تصریح کرد: برای اینکه آستانه تحمل افزایش یابد و صبر و بصیرت ارتقا یابد باید اطلاعات و آگاهی‌ها بیشتر شود و برپایی همایش‌هایی نظیر طلایه داران جهاد تبیین در ارتقای بینش و آگاهی تأثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه ساری با اشاره به سیاه نمایی‌های فضای مجازی گفت: هرچند این سیاه نمایی‌ها افکار عمومی را مشوش می‌کند، اما چنین مسائلی از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: طی چهار دهه انقلاب اسلامی شاهد فتنه‌ها و حوادث زیادی بودیم و عبور از هر یک دارای برکاتی بوده است و رسیدن به فتح و پیروزی نیازمند استقامت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار