امام جمعه نهاوند:

اعتشاشات کمک به دشمنان انقلاب بود

حجت‌الاسلام «مغیثی» گفت: این اغتشاشات خدمت به دشمنان و آمریکایی‌ها بود و خسارات زیادی بر جای گذاشت و این وظیفه ما است که جوانان را آگاه کنیم و اجازه ندهیم فریب دشمنان را بخورند.
کد خبر: ۵۶۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ - 09December 2022

اعتشاشات کمک به دشمنان انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند، غربی‌ها در حرف مدافع حقوق بشر هستند ولی در عمل بزرگترین جنایات را بر علیه بشریت انجام داده‌اند.

وی عنوان کرد: اغتشاشات و فتنه انگیزی‌ها به جان و مال مردم لطمه زد و هرگز مدافع مردم نبودند و کسانی که مال مردم را آتش زدند و جان افراد بیگناه را گرفتند در خدمت دشمن بودند.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به روز دانشجو افزود: جنبش دانشجویی از سال‌‌ها شروع شده و فلسفه وجودی روز دانشجو ضد آمریکا و ضد سلطه غرب بودن است.

وی ادامه داد: دانشجوی انقلابی شعار مرگ بر آمریکا را از همان روز دارد و دانشجویی که می‌خواهد وابستگی خود و مملکت را به غربی‌ها بفروشد مسلما در جامعه جایی ندارد.

 امام جمعه نهاوند با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب گفت: صدای مردم ایران اسلامی میلیون‌ها نفری هستند که در تشییع شهید سلیمانی حضور یافتند و در ۱۳ ابان فریاد زدند و این صدای واقعی مردم بود.

وی بیان داشت: بستر اغتشاشات دروغ و شایعه بود و بیش از ۵۰ هزار دروغ توسط رسانه‌ها در این ایام منتشر شد ولی مردم نشان دادند فریب دروغ و شایعات دشمن را نمی‌خورند.

حجت‌الاسلام مغیثی عنوان کرد: این اغتشاشات خدمت به دشمنان و آمریکایی‌ها بود و خسارات زیادی بر جای گذاشت و این وظیفه ما است که جوانان را آگاه کنیم و اجازه ندهیم فریب دشمنان را بخورند.

وی تصریح کرد: در این ایام دشمن با تمام وجود از اغتشاشگران حمایت کرد و برای آنها تدارک دید هم آموزش داد و هم پول و اسلحه داد ولی دیدند نه مردم ترسیدند و نه فریب آنها را خوردند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: امیدواریم قوه قضائیه مطالبه به حق مردم مبنی بر مجازات قاتلان و عاملان بر هم زدن امنیت جامعه را به خوبی محقق کند.

وی در پایان متذکر شد: ایران اسلامی ۴۳ سال است در مقابل تحریم‌های غرب ایستاده است و امروز ایران اسلامی در همین زمان تحریم‌ها پیشرفت‌های زیادی کرده است و تحریم‌ها را بی‌اثر کرده است‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار