امام جمعه دامغان:

انتفاضه ملت فلسطین پایان ناپذیر است

«رستمیان» گفت: ملت فلسطین به صورت خودجوش و با سلاح سنگ در مقابل رژیم صهیونیستی انقلاب کرد تا همه دنیای عالم از این حرکت متعجب شوند.
کد خبر: ۵۶۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ - 09December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «محمد حسن رستمیان»امام جمعه دامغان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای این شهر با اشاره به هجدهم آذرماه سالروز نخستین انتفاضه ملت فلسطین، اظهار داشت: ملت فلسطین به صورت خودجوش و با سلاح سنگ در مقابل رژیم صهیونیستی انقلاب کرد تا همه دنیای عالم از این حرکت متعجب شوند.

وی با بیان اینکه انتفاضه ملت فلسطین پایان ناپذیر است، افزود: امروز ملت فلسطین نه با سنگ بلکه با موشک در برابر اشغال گران از خودشان دفاع می‌کنند همچنین این ملت غیرتمند به همه فهماندند از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند و تا پیروزی کامل با رژیم صهیونیستی مبارزه خواهند کرد.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه دنیا شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود افزود: در جریان بازی ۲۰۲۲ جام جهانی در قطر پرچم فلسطین بر افراشته شد و همگان فهمیدند ملت فلسطین پیروز است.

رستمیان ضمن تشکر از ملت بصیر و آگاه ایران در مقابل فتنه گران و اغتشاشگران در حوادث اخیر اظهار داشت: برای همه ما مشخص است دشمن دست از دشمنی خود بر نخواهد داشت و به دشمنی خود ادامه می‌دهد و متأسفانه عده‌ای تحت تأثیر اهداف دشمنان قرار می‌گیرند و با دشمنان همراهی و همکاری دارند.

رستمیان گفت: مزدور آموزش دیده دشمن است و با آموزش‌های که می‌بیند پا به کف خیابان می‌گذارد و در مسیر دشمن حرکت می‌کند و بعد از رو شدن دسیسه آنان دست به ندامت و پشیمانی می‌زنند؛ چون دیگر کاری نمی‌توانند انجام دهند.

وی با اشاره به هفته قرآن و عترت گفت: دانش آموزان امانت انقلاب اسلامی ایران هستند در دست ما که باید بکوشیم در تربیت آنان در جامعه با انس به قرآن؛ عترت و اهل بیت (ع) گام برداریم.

امام جمعه دامغان با اشاره به هفته قرآن و عترت و تقدیر از تلاش مربیان پرورشی در تربیت قرآنی و دینی دانش آموزان، اظهار داشت: با تلاش کنیم فرهنگ قرآن و عترت در وجود دانش آموزان ما نهادینه شود چرا که قرآن داروی شفا بخش است و این کتاب آسمانی در زندگانی همه ما به ویژه جوانان و نوجوانان ما گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار