کتاب «محرمانه‌های زنانه» در فرهنگسرای خانواده معرفی می‎شود

در هفدهمین نشست گنجینه خانواده کتاب «محرمانه‌های زنانه»، با حضور مولف کتاب روز سه‌شنبه ۲۲ آذر در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ - 11December 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در کتاب «محرمانه‌های زنانه» تلاش شده در قالب چهل نکته راز‌های زندگی زن موفق، با بهر‎ه‌گیری از آیات و روایات معصومین (ع) تبیین شود.

در این نشست ادبی مسعود پیرمرادیان مدیرعامل نشر معارف، شیوا مقدم رییس فرهنگسرای خانواده و علی محمدی مدیر ادبستان سواد رسانه به عنوان سخنران حضور دارند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

یکی از دغدغه‎های همیشگی و مهم در زندگی خانوادگی این است که گاهی زن و مرد جایگاه خود را فراموش می‌کنند؛ بدین معنا که برخی زنان در جایگاه زن، و گروهی از مردان در جایگاه مرد، در خانه به ایفای نقش نمی‎پردازند. سبک زندگی امیرالمؤمنین (ع) و فاطمه زهرا (س) نشان می‌دهد که زهرای مرضیه (س) در زندگی‌شان در جایگاه یک بانوی خانه و امیرالمؤمنین (ع) در جایگاه یک مرد و شوهر قرار داشتند.

کتاب «محرمانه‌های زنانه» راز‌های زندگی زن موفق با رویکرد دینی و تربیتی؛ از سوی دفتر نشر معارف سال ۱۴۰۰ در قطع رقعی منتشر شد.

کتاب «محرمانه‌های زنانه» در فرهنگسرای خانواده معرفی می‎شود

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق راس ساعت ۱۰ مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار