وصیت نامه شهید «ایزدی»:

راهم را با شناخت انتخاب کردم

در فرازی از وصیتنامه شهید «رضاقلی ایزدی» آمده است: راهم را با شناخت انتخاب و با شوق و شعف فراوان دنبال کردم زیرا می دانستم راه پیروزی همین است.
کد خبر: ۵۶۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴ - 16December 2022

راهم را با شناخت انتخاب کردمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«رضاقلی ایزدی» یکی از ۲۴هزار شهید استان اصفهان و اهل شهرستان «خوروبیابانک» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«رضاقلی ایزدی» یکم آبان ۱۳۴۸ در خور به دنیا آمد و در تاریخ دوم دی ۱۳۶۵ در عملیات ام الرصاص به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید

راهم را با شناخت انتخاب و با شوق و شعف فراوان دنبال کردم زیرا می دانستم راه پیروزی همین است. برای یاری دین اسلام و لبیک گفتن به ندای حضرت امام که فرمود بشتابید اسلام درخطر کفر است حرکت کردم و اگر کوتاهی کنید اسلام آنچنان سیلی خواهد خورد که دیگر جبران نمی شود. بنابراین زمان حساس است و کوتاهی کردن در اطاعت از امر امام مسئولیت دارد.

امروز باید ما شکر گزار این نعمت الهی یعنی مقام رهبریت باشیم زیرا او بود که ملت ما را از راه گمراهی و فلاکت  به راه سعادت و رستگاری نجات داد و به ما عزت و شرف بخشید و شکرگزاری از آن مقام، اطاعت از وی است.

مسئله بعد اینکه ما به وحدت نیازمندیم که باید آن را حفظ کنیم واین جمله ای است که حضرت امام خمینی (ره) مرتبا می فرمایند اکنون که انقلاب ما چراغ فروزان برای ملتهاست باید این چراغ فروزان را با وحدتمان حفظ کنیم که اگر خدا نکرده با اختلافات به آن لطمه و صدمه بخورد نزد شهدا مسئولیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها