مسئول کمیته مواکب استان کرمان خبر داد؛

ثبت نام ۲۳۵ موکب برای مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی

«آشورماهانی» گفت: تاکنون حدود ۲۳۵ موکب و ایستگاه صلواتی ثبت نام کرده اند و همچنان ثبت نام ادامه دارد.
کد خبر: ۵۶۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ - 11December 2022

تاکنون ۲۳۵ موکب برای مراسم سالگرد شهادت حاج «قاسم سلیمانی» ثبت نام کرده‌اند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «مهدی آشورماهانی» مسئول کمیته مواکب استان کرمان امروز در حاشیه گردهمایی موکب‌داران کشوری به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود ۲۳۵ موکب و ایستگاه صلواتی ثبت نام کرده‌اند و همچنان ثبت نام ادامه دارد.

او با بیان این مطلب که شش موکب در ورودی‌های شهر کرمان مستقر خواهند شد افزود: در ۳۶ نقطه از شهر کرمان از میدان آزادی تا گنبد جبلیه نیز موکب‌هایی برپا می‌شود.

به گفته مسئول کمیته مواکب استان کرمان، از ۱۸ موکب فعال خواهران، پنج مورد آن در داخل شهر برپا خواهد شد. بقیه موکب های اسکان نیز در سطح شهر و تکایا، مساجد و سالن های ورزشی فعال هستند.

طبق اعلام او، مواکب از ۸ دی تا ۱۸ دی به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد. همه موکب‌های مردمی از استان های مختلف از جمله؛ بوشهر، یزد، کرمان، خراسان شمالی و جنوبی، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، هرمزگان و ... در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مشارکت خواهند کرد.

او با تاکید برآنکه هدف، خدمت به زوار حاج قاسم در دهه مقاومت است، تصریح کرد: علاوه بر موکب‌های شهر کرمان، در ورودی استان در شهرستان‌های انار، راور، فهرج، ماهان، سیرجان و باغین نیز موکب هایی برای خدمت‌رسانی و راهنمایی به زواری که از استان‌های دیگر می آیند، برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار