وصیت نامه شهید «رحیمی»:

با اتحاد دشمنان اسلام را به زانو درآورید

در فرازی از وصیت نامه شهید «عباسعلی رحیمی» آمده است: ملت‌ها و دولت‌های اسلامی، دست در دست هم دهید و دشمان اسلام را یکی پس از دیگری به زانو درآورید.
کد خبر: ۵۶۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۲ - 16December 2022

با اتحاد دشمنان اسلام را به زانو درآوریدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌ طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«عباسعلی رحیمی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و اهل شهرستان «فریدونشهر» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«عباسعلی رحیمی» در سال ۱۳۳۲ در فریدونشهر چشم به جهان گشود و در شانزدهم اردیبهشت ۱۳۶۱ با اصابت ترکش خمپاره در خرمشهر شهد شیرین شهادت را نوشید و به آرزوی دیرینه‌اش نایل آمد.

فرازی از وصیت نامه شهید

خواهرم! شما وظیفه سنگینی بدوش دارید. حضرت زینب (س) هم زن بود ولی این شیر زن دشمن زمان را به زانو درآورد و به جهانیان فهماند که حق همیشه پیروز و باطل همیشه نابود است. ای خواهرم صبور باشید و بدانید شهید شدن در راه دین و قرآن و اسلام کار شیردلان روزگار است.

ای امت! بپا خواسته، بپا خیزید و امام را یاور باشید. اگر تا حال به این فکر نیفتادید دیر نشده، حر ریاحی هم لحظه آخر به فکر افتاد و به یاری امام حسین (ع) شتافت و اولین شهید بود.

ای ملت‌ها و دولت‌های اسلامی، دست در دست هم دهید و دشمان اسلام را یکی پس از دیگری به زانو درآورید. سایه ابر قدرتی بالای سر شماست، پس متحد شوید و این ابر قدرت ها را با مشت های گره کرده از بین ببرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها