فرمانده انتظامی شهرستان آباده خبر داد؛

دستگیری افرادی که درخصوص اغتشاشات نشر اکاذیب می‌کردند

سرهنگ «مسعودی» گفت: افرادی که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در خصوص اغتشاشات اخیر در آباده می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵ - 11December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ «سید ابوالفضل مسعودی» فرمانده انتظامی شهرستان آباده امروز بیستم آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: افرادی که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در خصوص اغتشاشات اخیر در آباده می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده ابتدا بیان کرد: در پی انتشار اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی توسط فرد یا افرادی متخلف در سطح شهرستان آباده، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و کارشناسان پلیس در بررسی‌های صورت گرفته دریافتند عاملان انتشار اکاذیب با بیان اخبار کذب در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار و اشتراک مطالبی در حمایت از اغتشاشگران و آشوبگران، توهین و فعالیت تبلیغی علیه نظام می‌کنند که با به کارگیری اقدامات علمی و تخصصی دو متهم در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی افزود: متهمان در تحقیقات صورت گرفته منکر هرگونه جرمی بودند، اما پس از مواجه شدن با دلایل، مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار