شهید «صیدحسن درویش‌نیا»:

حجاب خواهران انقلابی دشمن را به وحشت می‌اندازد

شهید «صیدحسن درویش‌نیا» در وصیت نامه خود آورده است: این حجابت توست که آمریکای جنایتکار و شوروی مرتجع به وحشت می‌اندازد، با حجابت مشت محکمی بر دهن دول شرقی و غربی بزنید.
کد خبر: ۵۶۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵ - 16December 2022

حجاب خواهران انقلابی دشمن را به وحشت می‌اندازدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، شهید «صیدحسن درویش‌نیا» در مهر ۱۳۲۷ در روستای دارتوت ایل بولی بخش چوار از توابع شهرستان ایلام متولد شد. وی زمان جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران به عنوان رزمنده بسیجی به سپاه پاسداران پیوست و راهی جبهه‌های نبرد شد و در مرداد ۱۳۶۲ در منطقه مهران به شهادت رسید.

بخشی از وصیت نامه شهید «صیدحسن درویش‌نیا»:

شما را به تقوا و نظم در کارهایتان دعوت می‌کنم تا جان در بدن دارید، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به قول امام بزرگوارمان امام امت این شمع فروزان که تاریکی‌ها را روشن نگه می‌دارد، این انقلاب خون هزاران جوان پاک است و باید تا آخرین لحظه از آن حمایت کرد، تا به انقلاب آسیب وارد نشود.

به امام عزیزم که کشور‌های کفار را به لرزه در آورده است از قول من به او سلام برسانید، چون تنها آرزوی که داشتم زیارت امام بود. اگر توانستید امام عزیز را به جای من زیارت کنید، دیگر آرزوی من این بود که الان نامه را می‌نویسم می‌خواهم به کربلای پیشوایم امام حسین بروم و تنها آرزوی دیگری که دارم زیارت قبر شش گوشه امام حسین می‌باشد.

وحدت را حفظ کنند و دول مرتجع از وحدت مسلمانان می‌ترسند و از برادران خودم می‌خواهم، همچون من راه مرا ادامه دهند و درخت ولایت فقیه همیشه سبز نگه دارند و لباس برادرشان را بپوشند و راه مرا که راه انبیا است تا آخرین قطره خون ادامه دهند.

وصیتی به خواهرهانمان که در سنگر دانش و سنگر انقلاب مشغول خدمت هستید دارم این است که این حجابت شماست که آمریکای جنایتکار و شوروی مرتجع به وحشت می‌اندازد، با حجابت مشت محکمی بر دهن دول شرقی و غربی بزنید. حجاب شما خون مرا که به زمین می‌ریزد حفظ می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار