امام جمعه موقت اهواز:

شهدای گمنام سفیران عزت و سند مظلومیت ملت ایران هستند

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی شهدای گمنام را سفیران عزت و سند مظلومیت ملت ایران دانست و گفت: هدف از تشییع و تدفین شهید گمنام در نقاط مختلف استان و کشور باید برای همه تبیین شود.
کد خبر: ۵۶۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸ - 12December 2022

شهدای گمنام سفیران عزت و سند مظلومیت ملت ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هماهنگی آئین تشییع و تدفین شهید گمنام حوزه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا امروز با حضور حجت الاسلام «میراحمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز و مدیر حوزه علمیه اندیکا، فرمانده سپاه اندیکا و جمعی از مسئولین این شهر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام «میراحمدرضا حاجتی» در این جلسه، شهدای گمنام را سفیران عزت و سند مظلومیت ملت ایران دانست و اظهار داشت: هدف از تشییع و تدفین شهید گمنام در نقاط مختلف استان و کشور باید برای همه تبیین شود.

وی افزود: حضور این شهدای قهرمان و حماسه ساز باید به تحول در یک مجموعه منجر شوند چرا که ماهیت وجود شهدا، درس گرفتن و عبرت آموزی و فرهنگ سازی نوین اسلامی و جهادی است.

مدیر حوزه علمیه اندیکا گفت: شور و شوق فراوانی نزد مردم ولایتمدار و انقلابی اندیکا و ایل نجیب و غیور بختیاری برای استقبال از این فرزند خوشنام و یادگار غیرت و حماسه و ایثار دوران دفاع مقدس دیده می شود و امیدواریم که طلاب حوزه علمیه بتوانند به شایستگی میزبان این فرزند شهید وطن باشند.

سردار مرادحاجتی نیز اشتیاق و درخواست های مکرر مردم و طلاب ولایی اندیکا برای میزبانی از این شهید گمنام را شایسته و قابل تقدیر دانست و گفت: باور کنید خود شهدا تصمیم می گیرند و اراده می کنند که در کجا تدفین شوند و ما فقط وسیله ای هستیم که این عزیزان را به بهترین شکل ممکن بدرقه کنیم و به آغوش خاک بسپاریم تا این امامزادگان عشق، محفلی شوند برای دلدادگان راه شهادت و ایثار که در جامعه جوان و نسل امروز ما، کم هم نیستند.

در پایان این جلسه مقرر شد، پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در سالروز شهادت بانو فاطمه زهرا(س) در حوزه علمیه شهرستان اندیکا با بدرقه عشایر بختیاری و مردم ولایتمدار این منطقه به آغوش خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار