سرلشکر موسوی:

مقابله با توطئه ناامید‌سازی بزرگ‌ترین جهاد است

فرمانده کل ارتش گفت: امروز مقابله با توطئه دشمنان در مأیوس‌سازی و ناامید‌سازی ملت ایران، بزرگ‌ترین جهاد است.
کد خبر: ۵۶۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ - 12December 2022

امروز مقابله با توطئه ناامید‌سازی، بزرگ ترین جهاد استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه خاتم‌الانبیا (ص) نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: انقلاب اسلامی مکاتب لیبرالیسم و کمونیسم و نظام سلطه را در جهان به چالش کشیده و الگوی جدیدی در مقابل آن‌ها ارائه کرده و این دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی از سوی نظام سلطه به همین دلیل است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه قدمت جدال بین حق و باطل به قدمت تاریخ بشر است، گفت: بعد از هزاران سال از گذشت تقابل حق و باطل، یک نظام الهی سربلند کرده، نظامی که پیامبران و ائمه (ع) به دنبال تحقق آن بوده اند و ان‌شاءالله این نظام به سر منزل مقصود خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هدف نهایی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، تجزیه کشور ایران است، افزود: دشمنان ما در هفته‌های اخیر با فضاسازی رسانه‌های شیطانی، برخی را به اشتباه انداختند؛ اما خودشان هم می‌دانند که این یک فکر خام و خیال باطل است که بتوانند به جمهوری اسلامی و ایران صدمه جدی بزنند.  زمانی که نظام جمهوری اسلامی نهالی نورس بود، دشمنان با توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف غائله‌های زیادی درست کردند، ولی در برابر انقلاب اسلامی ناکام ماندند.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: اکنون که نظام اسلامی یک درخت تنومند شده است، دشمنان هرگز قادر نیستند به موفقیت برسند.

امیر موسوی ادامه داد: کشور برای حفظ مقدسات، نوامیس، استقلال، تمامیت ارضی و امنیت، ده‌ها هزار شهید و جانباز تقدیم کرده است و ارتش جمهوری اسلامی برای حفظ این دستاوردها، پیشگام و پیشمرگ مردم است.

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را متفاوت از ارتش‌های دیگر در جهان دانست و خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تابع ولایت و یک سازمان ولایی است.

فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ ترکیبی علیه کشور گفت: دشمن در ابعاد سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی با تمام قدرت علیه کشور وارد جنگ شده است و با توجه به تهاجم ترکیبی دشمن، به دفاع ترکیبی و همه جانبه نیاز داریم.

سرلشکر موسوی در پایان با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در کشور گفت: امروز مقابله با توطئه دشمنان در مایوس‌سازی و ناامید‌سازی ملت ایران، بزرگترین جهاد است که نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه دشمنان دارد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار