فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

راهبرد نظام سلطه در جنگ ترکیبی، ناامیدسازی جوانان نسبت به آینده ایران است

امیر سرتیپ «رضا آذریان» گفت: نظام سلطه در جنگ ترکیبی بنیان خانواده و ارزش‌های اسلامی را هدف قرار داده و قصد دارد با تضعیف و کم‌رنگ کردن آن‌ها نسل جوان را نسبت به آینده ایران اسلامی ناامید کند.
کد خبر: ۵۶۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 08December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا امروز در جمع فرماندهان و مسئولین یگان‌های تحت امر این قرارگاه اظهارداشت: جمهوری اسلامی در جنگ سخت و عرصه‌های دفاعی در مقابل جبهه استکبار ایستاد و دشمن را عقب راند و حتی اراده خود را به آنان تحمیل کرد ولی دشمن با تغییر روش و با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای گسترده به دنبال رسیدن به اهداف خود است.

وی افزود: نظام سلطه در جنگ ترکیبی بنیان خانواده و ارزش‌های اسلامی را هدف قرار داده و قصد دارد با تضعیف و کم‌رنگ کردن آن‌ها نسل جوان را نسبت به آینده ایران اسلامی ناامید کند.

امیر سرتیپ آذریان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: امروز جهاد تبیین در بيان دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، نقش‌آفرینی قشرهای مختلف همچون بانوان در موفقیت‌های جمهوری اسلامی، استقلال کشور در تمامی عرصه‌ها و همچنین تبیین اهداف شوم دشمنان برای نسل جوان و کارکنان وظیفه از مهم‌ترین وظایف همه فرماندهان در همه رده‌هاست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تصریح کرد: دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی، می‌خواهد آنچه در جنگ سخت نتوانسته به آن دست پیدا کند در جنگ نرم به آن برسد.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در پایان اتحاد و همدلی نیروهای مسلح و ارتقای پایگاه بسیج در کوی‌های سازمانی را نیز از عوامل مؤثر در مقابله با جبهه دشمن دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها