فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

جشنواره پیوندهای آسمانی بستر توجه فرماندهان ارتش به کارکنان است

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: برگزاری جشنواره پیوندهای آسمانی ویژه کارکنان پایور و وظیفه بیانگر این حقیقت است که فرماندهان به نیروهای تحت امر خود با هر نوع عضویت توجه ویژه دارند و آن‌ها را مورد لطف و محبت خود قرار می‌دهند.
کد خبر: ۵۵۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ - 01December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، اولین جشنواره پیوندهای آسمانی ویژه کارکنان وظیفه‌ یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق، امیر سرتیپ دوم «ضرغام مرادی» فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) و جمعی از فرماندهان و مسئولین یگان‌های تحت امر این قرارگاه امروز در مجتمع رفاهی ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

امیر سرتیپ آذریان در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: امیدواریم جامعه زنان ایران اسلامی با تأسی به سیره عقیله بنی‌هاشم در صبر و بردباری و همچنین حفظ حجاب زندگی سعادتمندانه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره پیوندهای آسمانی ویژه کارکنان وظیفه، گفت: به دلیل اجرای اقدامات شایسته‌ای در سطح یگان‌های نیروی زمینی ارتش باید قدردان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم. این فرمانده ولایی منویات فرمانده معظم کل قوا را دریافت می‌کند و در همه ابعاد به آن می‌پردازد.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق تصریح کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران ۳۱ طرح لبیک یا خامنه‌ای در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده که طرح لبیک یا خامنه‌ای ۲۲، ویژه کارکنان وظیفه است و در قالب این طرح خدمات خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

امیر سرتیپ آذریان یادآور شد: جشنواره پیوندهای آسمانی ویژه کارکنان پایور و همچنین فرزندان کارکنان در سطح یگان‌های نیروی زمینی ارتش برگزار شده اما این جشنواره برای اولین بار به‌صورت همزمان در هشت نقطه کشور ویژه کارکنان وظیفه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره پیوندهای آسمانی ویژه کارکنان پایور و وظیفه بیانگر این حقیقت است که فرماندهان به نیروهای تحت امر خود با هر نوع عضویت توجه ویژه دارند و آن‌ها را مورد لطف و محبت خود قرار می‌دهند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شق نزاجا گفت: شما جوانان باید برای اقتدار و تداوم امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و کارکنان نیروهای مسلح است، دعا کنید.

امیر سرتیپ آذریان در بخش دیگری از سخنان خود به تغییر راهبردهای دشمن در تقابل با ایران اشاره کرد و بیان داشت: ماهیت جنگ‌های نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر کرده و جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است.

این فرمانده ارشد نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: دشمن در جنگ نرم با بهره‌گیری از فضای مجازی به دنبال تحمیل اراده خود به جوانان ایران اسلامی است تا آن‌ها را برای تقابل با نظام مقدس اسلامی به عرصه‌های اجتماعی بکشاند و لذا جوانان باید با هوشیاری این توطئه دشمن را خنثی کنند.

وی بیان داشت: دشمن با تمام توان و در عرصه‌های مختلف ملت ایران اسلامی را مورد هجمه قرار داده؛ بر همین اساس باید مراقب بود تا تحت تأثير شرایط و عملیات روانی آن‌ها قرار نگیریم.

امیر آذریان تأکید کرد: نیروهای مسلح که ارتش جمهوری اسلامی جزیی از آن است جزو اولین پا در رکاب‌های ولایت به شمار می‌روند و در مقاطع مختلف ثابت کردند برای دفاع از کشور در کنار مردم هستند.

فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در شرایط خوبی قرار دارد و اگر چه گروه‌های معاند نظام با عناوین و ترفندهای مختلف نظم و آرامش جامعه را هدف قرار داده‌اند اما بحمدالله با هوشیاری نیروهای مسلح و حضور در صحنه مردم، امنیت بر کشور حاکم است و نظام مقدس اسلامی باز نیز پیروز است.

جشنواره پیوندهای آسمانی ویژه کارکنان وظیفه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با حضور ۷۲ زوج برگزار شد و ۵۰ میلیون ریال به‌عنوان هدیه نقدی و همچنین اهدای یک تخته فرش و یک دستگاه تلویزیون از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به هر یک از زوج‌های شرکت‌کننده در این جشنواره انجام گرفت.

۲ ماه کسر از خدمت و خدمت در محل زندگی از امتیازاتی است که به کارکنان وظیفه‌ای که ازدواج می‌کنند تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار