حماس اجازه اجرای طرح صهیونیستی در مسجدالاقصی را نمی‌دهد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» گفت: هرگز اجازه اجرای طرح‌های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و قدس اشغالی را نمی‌دهیم.
کد خبر: ۵۶۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳ - 13December 2022

هرگز اجازه اجرای طرح صهیونیستی در مسجدالاقصی را نمی‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اظهار داشت: هرگز اجازه اجرای طرح‌های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و قدس اشغالی را نمی‌دهیم.

هنیه با بیان اینکه جنبش حماس از زمان شروع فعالیت خود در مواضع سیاسی و راهبرد خود ثابت قدم بوده است، افزود: این جنبش به آرمان‌های خود در زمینه آزادی، حق بازگشت و استقلال پایبند است و فلسطین را متعلق به همه فلسطینیان می‌داند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با بیان اینکه آغوش جنبش حماس به روی انسان‌های آزاده جهان باز است، عنوان کرد: این جنبش در کنار ملت فلسطین توانست با طرح‌های دشمن صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و سایر مقدسات مقابله کند.

وی تصریح کرد: برغم همه توطئه‌ها کرانه باختری شاهد مقاومت روز افزون در قبال صهیونیست‌ها است و حماس، گردان‌های قسام، عرین الأسود در نابلس و گردان جنین و سایر مبارزان که به صورت فردی مشغول مبارزه هستند، مقابله با دشمن صهیونیستی را وارد مرحله جدیدی کرده اند.

این رهبر فلسطینی تاکید کرد: اینکه کابینه آینده رژیم صهیونیستی تصور کند می‌تواند طرح‌های خود در قدس اشغالی و کرانه باختری را پیش ببرد، توهمی بیش نیست، چرا که صهیونیست‌ها نباید تصور کنند که با گل و شیرینی از آن‌ها استقبال خواهد شد، ملت فلسطینی، ملتی مبارز و انقلابی است که کابینه‌های سابق را در زباله دان تاریخ دفن کرده است و این کابینه نیز با نابودی رژیم صهیونیستی به سرنوشت کابینه‌های قبلی دچار خواهد شد.

هنیه با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین اولویت اول ما است و ما طرح‌های سازش را قبول نخواهیم کرد، افزود: اولویت دوم ما قدس اشغالی به عنوان محور نزاع با دشمن صهیونیستی است، اولویت سوم ما مقاومت است و مقاومت و مبارزه شعار و یک گزینه نیست، بلکه تقدیر ملت فلسطین است که با همه ابزار‌ها و روش‌ها مقاومت کند.

رئیس جنبش حماس ادامه داد: یکی دیگر از اولویت‌های ما شکستن محاصره ظالمانه غزه است.

هنیه تاکید کرد: ما بسیار امیدواریم، دیدیم که سال‌های گذشته چگونه از معامله قرن سخن می‌گفتند، اما ملت‌های عربی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، این معامله را به چالش کشیدند و به دشمن تاکید کردند که چقدر منفور است و همسایه و دوست هیچکس نیست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار