رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس:

اشغالگران جایی در سرزمین و مقدسات فلسطین ندارند

اسماعیل هنیه گفت: در سرزمین و مقدسات ما جایی برای اشغالگران وجود ندارد و توده‌های مردم ما در گردان سبز (جنبش حماس) بر وفاداری خود به خون شهدا تاکید می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ - 14December 2022

اشغالگران جایی در سرزمین و مقدسات فلسطین ندارندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز چهارشنبه، در مراسم سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش در غزه، سخنرانی کرد.

هنیه در سخنانی، اظهار داشت: رهبران حماس در این روز بار دیگر بر پایبندی خود به خط مقاومت و اصول جهادی بر مبنای آزادی فلسطین از نهر تا بحر، تاکید می‌کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در ادامه با اشاره به مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مقاومت فلسطین به ویژه در عملیات سیف القدس (شمشیر قدس) تاکید کرد: پایداری و مقاومت افسانه‌ای غزهِ سرافراز را به مردم خود تبریک می‌گوئیم، غزه‌ای که همچنان روی خط آتش قرار داشته و دستانش روی ماشه است، غزه‌ای که در انتظار خیزش و قیام بزرگ علیه اشغالگران است تا آن‌ها را از سراسر سرزمین مقدس فلسطین بیرون براند.

وی در ادامه به روح پاک شهدای مقاومت فلسطین و در رأس آن‌ها شیخ احمد یاسین مؤسس حماس درود فرستاد و بر پایبندی بر اصول مقاومت در آزادی فلسطین از نهر تا بحر تاکید کرد.

هنیه در پایان ضمن تجلیل از محمد الضیف فرمانده گردان‌های عزالدین قسام و یحیی السنوار از رهبران مقاومت در غزه، گفت: در سرزمین و مقدسات ما جایی برای اشغالگران وجود ندارد و توده‌های مردم ما در گردان سبز (جنبش حماس) بر وفاداری خود به خون شهدا تاکید می‌کنند.

انتهای یپام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار