مروری بر وصیت‌نامه شهید «اصغری»

شهید اکبر اصغری در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: امیدوارم که از هجرت من ناراحت نباشید، چون که این راه، راه حسین و انبیاء خدا است و هیچ مرگی بهتر از کشته شدن در راه خدا نیست.»
کد خبر: ۵۶۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ - 13December 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «اصغری»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «اکبر اصغری» در هشتم تیر سال ۱۳۴۱ در قم به دنیا آمد و سرانجام در هفتم اسفند سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم آرام گرفت.  

وصیت‌نامه شهید اکبر اصغری

«به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان.

با سلام خدمت حضرت مهدی منجی عالم بشریت و بنیانگذار عدل الهی در جهان و با سلام خدمت نائب بر حقش امام خمینی قلب طپنده ملت ایران و با درود بر تمامی خدمتگزاران اسلام و با سلام بر تمامی شهدای اسلام مخصوصاً شهدای کربلا‌های خون رنگ ایران.

با درود بر خانواده‌های گرامیشان که چنین نهال‌هایی را تقدیم اسلام و ایران نموده‌اند و با درود بر تمامی رزمندگان کفرستیز که با رزم بی امانشان و پیروزی‌های پر از امیدشان قلب امام و امت امام را شاد گردانده و می‌گردانند.

سلام بر خانواده گرامی خودم که آن طور که باید نتوانستم خدمتگزاری آن‌ها را جبران نمایم.

از پدر و مادر و خواهران و برادران طلب حلالیت می‌نمایم و امیدوارم که از من خشنود باشید و هیچ ناراحتی نداشته باشید و از همسرم هم حلالیت می‌طلبم و امیدوارم که در وقت نبود من از فرزندم به نحو احسن نگهداری شود و او را تربیت اسلامی بیاموزید.

امیدوارم که در وقت معراج شهادت صابر و بردبار باشید و هیچ گونه دل سردی و ناامیدی از خود نشان ندهید.

 همیشه به یاد امام حسین و خانواده‌اش که آواره بیابان شدند، به یاد زینب خواهرش که رنج اسارت را بر دوش کشید و به یاد کودک خردسالش که در سن ۶ ماهگی تیری از سوی دشمنان گلوی پر از مهرش را بشکافت باشید.

همیشه در عبادات خواستار فرج امام زمان عج الله تعالی باشید تا بلکه خدا فرجش را نزدیک گرداند. امام را دعا کنید که او بنیانگذار حکومت حضرت مهدی است، خدمتگزاران اسلام را دعاگو باشید و آن‌هایی که می‌خواهند به اسلام و انقلاب ضربه وارد نمایند نابودیشان را از خداوند خواستار باشید و در تمام مسائل اسلامی سعی و کوشش نمایید.

از تمام اقوام و خویشان و همسایگان و دوستان بخواهید که من را حلال نمایند و امیدوارم که باعث ناراحتی آن‌ها نشده باشم از خانواده همسرم هم طلب می‌نمایم که ما را حلال نماید و امیدوارم که اگر کوچک‌ترین بدی یا ناراحتی از من دارید آن‌ها را از دل بیرون نمایید و در وقت نبودن من از فرزندم حسین به نحو احسن نگهداری شود و او را تربیت اسلامی می‌نمایید تا بتواند در آینده فردی مفید برای جامعه اسلامی خود باشد.

امیدوارم که از هجرت من ناراحت نباشید، چون که این راه، راه حسین و انبیاء خدا است و هیچ مرگی بهتر از کشته شدن در راه خدا نیست و این راهی است که از زمان انبیاء بوده و هست و مطمئن باشید که این فضیلت نصیب همه کس نخواهد شد مگر آنان که عاشق این راه و رهگشای آن حسین بن علی هستند.

در این مورد دیگر عرضی ندارم به جز سلامتی امام زمان و نائب برحقش امام خمینی و تمامی خدمتگزاران اسلام و خانواده محترم خودم الا بذکر الله تطمئن القلوب.»

منبع: ایسنا 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار