سردار کارگر در نشست فرماندهان نیرو‌های مسلح کرمانشاه:

مجاهدت‌ مردم کرمانشاه در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار است/ اسناد دفاع مقدس در اختیار پژوهشگران قرار خواهد گرفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه گفت: به‌زودی اسناد دفاع مقدس از طریق سامانه تخصصی در اختیار پژوهشگران و محققان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۶۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 13December 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان کرمانشاه با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مجتمع بعثت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد. 

در این نشست، سردار سرتیپ پاسدار «محمد‌نظر عظیمی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، سردار سرتیپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نیروی زمینی ارتش، سردار سرتیپ دوم ستاد «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم ستاد «کیاست سپهری» فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید حسن ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور داشتند. 

مجاهدت‌ مردم کرمانشاه در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار است/ اسناد دفاع مقدس در اختیار پژوهشگران قرار خواهد گرفت

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» در این نشست با تجلیل از مجاهدت‌های مردم این خطه در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مردم عزیز کرمانشاه دین خود را به اسلام، ایران و انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند و در دوران دفاع مقدس مجاهدت‌ها و خدمات بی‌نظیر و ماندگاری را به یادگار گذاشتند که ما قدردان و مدیون ایثار و فداکاری آن‌ها هستیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه اسناد جنگ تحمیلی گفت: ‌به‌زودی اسناد دفاع مقدس از طریق سامانه تخصصی در اختیار پژوهشگران و محققان قرار خواهد گرفت.

سردار کارگر با تشریح دستاورد‌های دفاع مقدس افزود: ما در دوران دفاع مقدس تجارب بسیاری در حوزه‌های مختلف به‌دست آوردیم که امروز باید از این تجارب به نحو شایسته و کاربردی استفاده شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش‌آفرینی نوجوانان و جوانان در نشر ارزش‌های دفاع مقدس را ارزشمند دانست و با بیان اینکه، باید به بهترین شکل، هنرمندانه و مستند، ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم، گفت: خوشبختانه امروز نسل جوان ما، مومن و علاقمند به ارزش‌های دفاع مقدس هستند و با اشتیاق به این حوزه می‌نگرند و از هیچ تلاش و مجاهدتی برای نشر و ترویج آن دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار