مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان:

آگاه‌سازی جامعه مصداق جهاد تبیین است

«میرشکار» گفت: خدمت رسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان برای افتخار است و باید توجه داشت که علاوه بر این باید به آگاه‌سازی نیز توجه داشته باشیم چرا که آگاه‌سازی جامعه مصداق جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۶۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 13December 2022

آگاه سازی و اطلاع رسانی به جامعه خود مصداق جهاد تبیین می باشدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، کارگاه جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سالن کنفرانس شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

«علی حیدرنیا» دبیرکل قرارگاه بیانیه گام دوم‌ انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر حرکت‌های جهادی در استان و روشنگری در خصوص کارهای انجام شده اظهار داشت: کارهای انجام شده بیان شود، کارهای در دست اقدام و انجام نشده نیز توضیح علت صورت گیرد. در حوزه خدمت رسانی به مردم باید تلاش جهادی صورت گیرد.

«محمدرضا میرشکاری» مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان در کارگاه آموزشی جهاد تبیین با محوریت سیاست های کلی نظام اداری کشور و راهکارهای اجرایی نمودن آن بیان داشت: جهاد تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه تحریف در ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که یکی از مصادیق جهاد تبیین روشنگری در خصوص خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود: پروژه گازرسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین خدماتی است که به برکت این نظام مقدس اجرایی شده و در کنار این مهم آگاه سازی جامعه خود مصداق جهاد تبیین است.

میرشکاری در تشریح آخرین وضعیت پروژه های گازرسانی در استان گفت: هم اکنون چهار هزار و 60 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در شش شهر از شهرهای استان سیستان و بلوچستان اجرایی و تعداد 116 هزار و 794 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند و این حالی است که عملیات گازرسانی به سایر شهرها با سرعت قابل توجهی در دست اقدام است.

وی گفت: خدمت رسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان شرف ماست و با همه توان و تلاش برآنیم تا درحداقل زمان ممکن این موهبت الهی را به خانه هم استانی عزیزمان در تمامی نقاط استان برسانیم و یکی از بزرگترین معضلات و دغدغه های این مردم شریف که همان تامین سوخت مورد نیاز می باشد را رفع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها