درپی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی؛

امام خامنه‌ای: اشراری که این جنایت را مرتکب شدند مزدورانی روسیاهند/ وظیفه‌ی دستگاه‌های مسئول تعقیب و مجازات جنایتکاران است

در پی حادثه‌ی ناگوار ربایش و شهادت جناب مولوی عبدالواحد ریگی، امام خامنه‌ای طی پیامی ضمن اظهار تاثر از این حادثه، بر تعقیب و مجازات سریع و جدی جنایتکاران از سوی دستگاههای مسئول تاکید کردند.
کد خبر: ۵۶۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ - 14December 2022

امام خامنه‌ای شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت گفتندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در پی حادثه‌ی ناگوار ربایش و شهادت جناب مولوی عبدالواحد ریگی، امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن اظهار تاثر از این حادثه، بر تعقیب و مجازات سریع و جدی جنایتکاران از سوی دستگاه‌های مسئول تاکید کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ی ناگوار ربایش جناب مولوی عبدالواحد ریگی رحمة‌الله علیه و به شهادت رساندن این عالم خیرخواه و شجاع موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

اشراری که این جنایت را مرتکب شدند مزدورانی روسیاهند که در خدمت دشمنان سعادت هم‌میهنان بلوچ و اتحاد اقوام ایرانی قرار گرفته‌اند.

وظیفه‌ی دستگاه‌های مسئول تعقیب و مجازات جنایتکاران است و باید با سرعت و جدیت انجام شود.

اینجانب به خاندان محترم آن شهید و همه‌ی مردم بلوچستان به‌ویژه خاش و ایرانشهر تسلیت عرض می‌کنم و رحمت الهی را برای همگان مسألت می‌نمایم.

سید علی خامنه‌ای
۱۴۰۱/۹/۲۳

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها