فرمانده انتظامی کشور مطرح کرد؛

گام بلند فراجا برای هوشمندسازی/ ضرورت همکاری دستگاه‌های مسئول برای کاهش سوانح جاده‌ای

سردار اشتری با تاکید بر تداوم پیگیری هوشمندسازی فراجا گفت: هر شهروندی که جان خود را در تصادفات از دست می‌دهد خسارت‌های مادی و معنوی که جبران‌ناپذیر است را به دنبال دارد و باید تمام همت و ظرفیت‌های کشور را در این راه به کار بگیریم تا ان‌شاءالله بتوانیم با همت مردم به هدف بزرگ نزدیک شویم.
کد خبر: ۵۶۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ - 14December 2022

تصادفات و تلفات جاده‌ای به حداقل حداقل ممکن برسدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کشور امرو (چهارشنبه) در مراسم آغاز «طرح ترافیک زمستانی» پلیس راهور انتظامی کشور اظهار داشت: طرح زمستانی که با همت پلیس راهور و سایر دستگاه‌ها از امروز شروع می‌شود و تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت، باعث کاهش جانباختگان می‌شود. امروز بهترین خدمتی که ما می‌توانیم به مردم به ویژه مسافران بکنیم این است که تصادفات و تلفات جاده‌ای به حداقل ممکن برسد و این تاکید و خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست.

سردار اشتری ادامه داد: سال گذشته با توجه به اینکه سفرها ۱۴ درصد افزایش داشت، اما شاهد کاهش تصادفات بودیم و باید این کاهش را حفظ کنیم؛ البته عوامل متعددی تاثیرگذار در این حوادث هستند از جمله مدیریت وسایل نقلیه، زیر ساخت‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی لذا باید با حمایت دولت سیزدهم که اراده حل این مشکل را دارند، زمینه‌های رانندگی ایمن را بیش از پیش فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: باید این کار تاثیرگذار را بهتر از سال گذشته انجام دهیم و این شدنی است. ما یک برنامه ریزی سه ماهه داریم و با نیرو‌های هشت دستگاه مربوطه، باید تصادفات را به حداقل ممکن کاهش دهیم. زمستان امسال هم زمستات سردی خواهد بود لذا باید از نقاطی که احتمال تصادفات دارند بیشتر مراقبت کرده و از هوشمندسازی و تجهیزات روزآمد استفاده کنیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته پلیس به هوشمندسازی توجه کرده و امیدواریم در سال‌های آینده نیز با استفاده از تجهیزات روزآمد و هوشمندسازی و همکاری مردم و رسانه‌ها، بتوانیم از ظرفیت‌های داخل کشور استفاده کنیم تا تصادفات و سوانح رانندگی را کاهش دهیم.

رئیس پلیس کشور گفت: هر شهروندی که جان خود را در تصادفات از دست می‌دهد خسارت‌های مادی و معنوی که جبران‌ناپذیر است را به دنبال دارد و باید تمام همت و ظرفیت‌های کشور را در این راه به کار بگیریم تا ان‌شاءالله بتوانیم با همت مردم به هدف بزرگ نزدیک شویم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها