فرمانده فراجا:

پلیس در میدان خوش درخشید/ فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته است

سردار اشتری با بیان اینکه به‌طور حتم با برنامه‎ریزی و بازنگری در فرآیند‌ها می‌توان بهتر از پیش عمل کرد، گفت: خوشبختانه پلیس مردانه و مثل یک نهاد انقلابی همواره در میدان و صحنه خوش درخشیده و ایستاده است.
کد خبر: ۵۶۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 15December 2022

پلیس در میدان و صحنه خوش درخشید/ فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور در جشنواره تحلیل پژوهشگران سال ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علوم انتظامی امین ضمن گرامی‌داشت هفته پژوهش و فناوری اظهار داشت: همه ساله طی برگزاری مراسمی از پژوهشگران، محققان و اساتیدی که در این حوزه زحمت می‌کشند، تقدیر می‌شود.

سردار اشتری با بیان اینکه الحمدلله طی اقداماتی که از سال ۱۳۷۴ تاکنون انجام شده مجموعه فراجا رو به رشد بوده است، افزود: ایجاد ساختار جدید فراجا در این حوزه یک ارتقاء محسوب می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: فراجا از نظر ساختار و امکانات در وضعیت مناسبی قرار دارد و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده، اما باید تلاش شود تا اثربخشی و سرعت کار در پیشرفت و پیشبرد ماموریت‌های فراجا افزایش یابد.

وی با اشاره به حوادث اخیر و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ۱۱ مهرماه سال جاری در دانشگاه علوم انتظامی امین، گفت: در جنگ ترکیبی که علیه مردم ما شکل گرفته هرچند همه دستگاه‌ها در صحنه زحمت می‌کشند، اما مجموعه فراجا از روز نخست تاکنون یعنی حدود سه ماه می‌شود که به طور مستمر در میدان و در خط مقدم پیشگیری و برخورد اغتشاشگران و تفکری که حاکم شده بود حضور داشته است.

ارشد‌ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: ملت ایران از فتنه‌هایی که از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون ایجاد شده پیروز بیرون آمده البته فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته است و از این نظر پلیس باید آمادگی بیشتری نسبت به گذشته در خود ایجاد کند چرا که دشمن در طول ۴۳ سال اخیر هیچ زمانی دست‌بردار نبوده و همواره سعی کرده تا فتنه‌هایی را علیه ملت ایران ایجاد کند.

وی عنوان داشت: تامین امنیت کشور و آرامش مردم، وظیفه پلیس است هرچند همه عزیزان در این خصوص جانانه در کنار مجموعه فراجا بوده و کمک می‌کنند، اما مسئولیت اصلی با پلیس است که باید در این زمینه با توجه به شرایط روز و استفاده بهینه از علم و دانش و تجربه، فناوری‌های نوین و ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی و برنامه ریزی صورت گیرد تا با ایجاد تغییراتی شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: به طور حتم با برنامه‌ریزی و بازنگری در فرآیند‌ها می‌توان بهتر از پیش عمل کرد، هرچند پلیس مردانه و مثل یک نهاد انقلابی همواره در میدان و صحنه خوش درخشیده و ایستاده است، اما باید با تهیه برآورد اجتماعی و آینده پژوهشی و با نگاه به نقشه راهبردی آینده یک کار قوی و مناسب در این زمینه انجام شود.

وی ابراز داشت: در هر صورت برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی هر چند کار‌هایی در حال انجام است، اما باید با توجه به شرایط روز، تهدیدات و برخی ناکارآمدی‌ها و مشکلاتی که همواره جامعه با آن مواجه است پلیس این آمادگی را داشته باشد که بتواند نقش موثر و مهمی همچون گذشته ایفا کند. این قابلیت خوبی است که تنها با ایجاد برنامه ریزی، انسجام و نقشه دقیق راه ایجاد می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور در خاتمه خاطرنشان کرد: با تزریق نیرو‌های جوان و کارآمد و نخبه به مجموعه فراجا ان‌شاء‌الله شاهد ارتقاء روزافزون این مجموعه و همچنین تحول در آن خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار