فرمانده فراجا:

پلیس مقتدر، میدان‌دار دفاع از ارزش‌ها/ مردم قدرشناس حامی پلیس هستند

سردار «اشتری» گفت: پلیس با اقتدار هوشمندانه برای دفاع از ارزش‌ها و برقراری نظم و امنیت و حقوق مردم میدان‌داری می‌کند.
کد خبر: ۵۵۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ - 01December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده فراجا در آیین افتتاحیه پردیس بزرگ رفاهی و تفریحی پلیس رضوی در مشهد اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث پردیس رفاهی و تفریحی پلیس خراسان رضوی در اسفند سال گذشته آغاز شد و خوشبختانه با همت فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی پس از گذشت هشت ماه امروز فاز نخست آن همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) افتتاح می‌شود.

وی افزود: توسعه پردیس‌های رفاهی و تفریحی با جدیت در دستور کار فراجا قرار دارد.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: تأمین و توجه به رفاه و معیشت و مسکن کارکنان زحمتکش انتظامی اولویت اصلی فراجاست چراکه با توجه به گستردگی و تنوع کار پلیس امکان بهره‌گیری از این مراکز برای آرامش این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها بسیار ضروری است.

سردار اشتری گفت: تأمین مسکن کارکنان انتظامی نیز با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم بتوانیم گام‌های موثری در برنامه پنج ساله هفتم در این عرصه برداریم.

وی در خصوص وقایع و حوادث اخیر گفت: پلیس قاطعانه ایستاده و بسیج نیز همراهی خوبی داشته است و خوشبختانه پلیس با اقتدار هوشمندانه برای دفاع از ارزش‌ها و برقراری نظم و امنیت و حقوق مردم میدان‌داری می‌کند.

فرمانده فراجا تأکيد کرد :ما وظیفه داریم با تمام توان برای استقرار امنیت ایستادگی کنیم و به این تکلیف خود به‌عنوان سربازان ولایت افتخار می‌کنیم و خوشبختانه مردم قدرشناس نیز از پلیس حمایت کرده‌اند.

سردار اشتری بیان داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از پلیس، مسیر را مشخص کرد و برای ما در مقابله با جنگ ترکیبی بسیار روحیه‌بخش بود.

در ابتدای این مراسم سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گزارشی از روند ساخت و تکمیل فاز نخست پردیس بزرگ رفاهی و تفریحی پلیس رضوی در مشهد و همچنین پی‌گیری ساخت پردیس رفاهی پلیس رضوی در شمال کشور ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار