فرمانده فراجا:

درک پیام شهدا سختی‌ها را قابل تحمل می‌کند/ امنیت مردم خط قرمز پلیس

سردار «اشتری» گفت: درک پیام شهدا و جانبازان و هدف والای آن‌ها، سختی‌ها را کمتر و صبرو بردباری را بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۵۵۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸ - 01December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده فراجا در آیین نکوداشت خانواده شهدا و جانبازان سروقامت فراجا که امروز در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علیه السلام برگزار شد، با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: خانواده جانبازان, پرستاران واقعی برای سروقامتان راه امنیت و اسطوره‌های افتخار نظام محسوب می‌شوند.

وی افزود: امنیت بالاترین سرمایه است و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (س) هم سلامتی و امنیت را بالاترین نعمت برشمرده‌اند و لذا اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی نخواهد بود.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا فرمودند سازمان انتظامی از ارکان امنیت و نقش انتظامی نقشی بزرگ و بی‌نظیر است و بر اساس فرمایش معظم له، وظیفه امروز پلیس در این برهه خطیر از زمان حفظ امنیت مردم است.

فرمانده فراجا ادامه داد: آنان که جان خود را برای امنیت می‌دهند در این راه بیشترین و والاترین نقش را برای امنیت دارند و خانواده شهدا در راهی قدم برداشتند که بالاترین نیاز بشری به خصوص در جامعه اسلامی ماست.

وی تصریح کرد: در ایران اسلامی پلیس ضمن داشتن وظیفه قانونی، یک وظیفه مردمداری و یک وظیفه شرعی دارد.

سردار اشتری یادآور شد: شهدا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مرگ تاجرانه داشتند و عهدی که شهدا و جانبازان با خدا بستند بسیار بالا و ارزشمند است.

فرمانده فراجا گفت: خانواده معظم شهدا و جانبازان نسبت به راه و هدف شهدا و وارستگان این مسیر آگاهی دارند، در واقع درک پیام شهدا و جانبازان و هدف والای آن‌ها، سختی‌ها را کمتر و صبرو بردباری را بیشتر می‌کند.

وی بیان داشت: در حوادث اخیر دشمن به بهانه‌های مختلف جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران تحمیل کرد چراکه معاندان و بدخواهان نظام، نمی‌خواهند پیشرفت ما و ایران قوی را ببینند اما خوشبختانه مردم در میدان عمل موفق و ثابت قدم بوده‌اند و از این مشکلات با سرافرازی و سربلندی عبور کردند.

سردار اشتری تأکید کرد: پلیس مقتدرانه و مظلومانه به وظایف خود عمل می‌کند و اقتدار و هوشمندی شاخصه کار مجاهدان فی سبیل الله است.

فرمانده فراجا گفت: هجمه به پلیس یعنی هجمه به امنیت و آسایش شهروندان و بر این مبنا با تعدی‌کنندگان به جان و مال مردم برخورد قاطعانه و قانونی می‌شود چراکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

وی با بیان این مطلب که هم‌اکنون امنیت ایران اسلامی مناسب و مطلوب است گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم راه شهدا و جانبازان را ادامه داده و پاسدار واقعی حریم ولایت امنیت باشیم.

در این همایش سردار اشتری به فرزندان شهدا و جانبازان فراجا مدال افتخار اهدا کرد و سپس با یکایک خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان دیدار و از آنان دلجویی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار