فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی مطرح کرد؛

توسعه نظام پیشنهادات زیرساخت تحقق پلیس هوشمند

سردار «تقوی» گفت: تخصص‌مداری و حرفه‌ای‌گرایی همگام با توجه به مطالبات، خاستگاه‌ها، توان و نقش مردم، یکی از رسالت‌های خطیر پلیس برای حرکت در مسیر هوشمندسازی است و در این راستا توسعه نظام پیشنهادات می‌تواند زیرساخت تحقق این هدف عالی باشد.
کد خبر: ۵۸۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ - 18April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ بازرسی فرماندهی انتظامی استان ضمن ارتباط مستقیم با شهروندان، نحوه پاسخگویی به تماس‌های مردمی، نظرات و خواسته‌های مردم را بررسی کرد.

سردار تقوی در مدت حضور خود در این دفتر ضمن شنیدن مسائل و مشكلات شهروندان، دستورات لازم را جهت پيگيري و رفع آن‌ها صادر كرد. 

سردار تقوی اظهار داشت: تخصص‌مداری و حرفه‌ای‌گرایی همگام با توجه به مطالبات، خاستگاه‌ها، توان و نقش مردم، یکی از رسالت‌های خطیر پلیس برای حرکت در مسیر هوشمندسازی است و در این راستا توسعه نظام پیشنهادات می‌تواند زیرساخت تحقق این هدف عالی باشد.

وی افزود: تلفن ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس ظرفیتی برای بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات سازنده مردم در پیشبرد مأموریت‌ها و کیفیت‌بخشی و تقویت بسترهای موجود برای خدمت بهتر پلیس به شهروندان است. امیدواریم پلیس خراسان رضوی با همراهی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در این عرصه پیشگام باشد.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی از مردم عزیز خواست نظرات و پیشنهادات خود  به پلیس  را با تلفن ۱۹۷ ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار