فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی:

ارتباط دوسویه پلیس و رسانه زمینه‌ساز پویایی جامعه است

سردار «تقوی» گفت: تلاش پليس بر اين است كه ارتباط صميمی و دوسويه با رسانه‌ها داشته باشد، چراكه اين امر برای ايجاد يك جامعه سالم و پويا بسيار مهم و ضروری است.
کد خبر: ۵۸۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ - 06May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز در بازدید از معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس خراسان رضوی ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های کارکنان این معاونت اظهار داشت: ارمغان تلاش‌های شبانه روزی پلیس ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است.

وی افزود: خلاقیت، نوآوری و بهره‌گیری از فرصت‌های توان‌افزای رسانه‌ای، رویکرد عملیات فرهنگی و اجتماعی پلیس است؛ بر همین اساس بالا بردن سطح آگاهی‌های انتظامی مردم و تشديد اقدامات پيشگيرانه در محله‌ها و مناطق جرم‌خيز باعث کاهش وقوع جرائم خواهد شد و با تعامل، هماهنگی و استفاده از ظرفيت نهادها و سازمان‌ها می‌توان گامی مهم در راستای پيشگيری از جرائم برداشت.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، فرآيند اطلاع‌رسانی را عامل تسهيل‌کننده ماموريت‌ها دانست و تصریح کرد: استفاده از فرصت‌های اطلاع‌رسانی با استفاده از ابزار و روش‌های روز می‌تواند نقش تسهيل‌کننده‌ای در انجام ماموريت‌های اجتماعی داشته باشد.

سردار تقوی بیان داشت: پلیس با بکارگيری توان، امکانات، تجهیزات هوشمند و بکارگیری نيروهای جوان، متفکر، متعهد، توانسته است خدمات خود را به مردم افزایش دهد و رضایتمندی آنان را جلب کند؛ در همین راستا تلاش پليس اين است كه ارتباطش با رسانه‌ها صميمی و دوسويه باشد، چراكه اين امر برای ايجاد يك جامعه سالم و پويا بسيار مهم و ضروری است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که معاونت فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین رده‌های ساختاری پلیس محسوب می‌شود و در صف اول ماموریت‌هاست، گفت: در مسائل اجتماعی اولویت با کار فرهنگی است و باید در ماموریت‌ها از ظرفیت صداوسیما و رسانه‌ها استفاده شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنيت تقدير كرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها