فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی:

تعامل سازنده بسیج و فراجا نماد اقتدار جمهوری اسلامی است

سردار «تقوی» گفت: حضور بسیجیان به‌عنوان بازوان پرتوان مجاهدان فی سبیل الله در فراجا نمادی از جلوه اقتدار و شکوه نظام مقتدر اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 27November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در دیدار با جمعی بسیجیان که امروز به مناسبت هفته بسیج در هتل سجاد مشهد برگزار شد، اظهارداشت: انسجام، وحدت، همدلی و مشارکت هدفمند و آگاهانه زیر ساخت مأموریت‌‌هایی است که سپاه و فراجا برای تولید، برقراری و تحکیم نظم و امنیت به‌عنوان یک تکلیف مهم و وظیفه حیاتی در دستور کار خود دارند.

وی افزود: خوشبختانه همکاری و همراهی هوشمندانه پلیس و سپاه در کنار هماهنگی دیگر سازمان‌ها و به‌خصوص همگامی بسیجیان سلحشور و مردم همیشه در صحنه در استان خراسان رضوی به برکت عنایات حضرت امام رضا (ع) سرمایه گرانبهایی است که نظم و امنیت مطلوبی را در این منطقه از کشور عزیزمان برقرار ساخته است.

این مقام ارشد انتظامی، بسیج را محور حماسه‌ساز جهاد خدمت و بازوی توانمند پلیس در برقراری نظم و امنیت دانست و گفت: باید تفکر، روحیه، حضور در وسط میدان، اخلاص و ایثار بسیجی را سرمشق امور زندگی خود قرار دهیم تا سرباز واقعی ولایت، خدمتگزار شایسته مردم و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی موعود (عج) باشیم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف کشورمان و دفاع از حریم ولایت و امنیت رسالت سنگین و نقش ارزشمندی است که حافظان و خادمان امنیت مردم بر عهده دارند و در این عرصه باید با روحیه جهادی و انقلابی اهتمام جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به حوادث و وقایع اخیر در کشورمان که دشمنان و معاندان نظام در یک جنگ ترکیبی سعی داشتند به اهداف طراحی شده خود دست یابند گفت: حضور بسیجیان به‌عنوان بازوان پرتوان مجاهدان فی سبیل الله در فراجا نمادی از جلوه اقتدار و شکوه نظام مقتدر اسلامی است. 

تعامل بین بسیج و فراجا پیام‌آور امنیت

در ادامه این مراسم سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در سخنانی با تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در تأمين نظم و امنیت گفت: پلیس خراسان رضوی در انجام تکالیف و وظایف خطیری که برای برقراری نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه امام رضا (ع) بر عهده دارد و همچنین پاسداری از حریم ولایت و امنیت ثابت قدم و استوار است و با صلابت مجاهدان فی سبیل الله و بصیرت مردم همیشه در صحنه شاهد خواری و شکست دشمنان بوده و هستیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین نیروهای مردمی بسیج و فراجا وجود دارد و این موضوع پیام‌آور امنیت و سلامت برای مردم و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها