فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

مبنای ماموریت‌های پلیس رضوی پژوهش‌محور است

سردار «تقوی» با صدور پیامی به‌مناسبت هفته پژوهش، دانایی و پژوهش‌محوری را که مورد تاکید مستمر فرماندهی معظم کل قواست سرلوحه اساسی اقدامات پلیس رضوی دانست.
کد خبر: ۵۶۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 12December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با صدور پیامی این هفته را تبريک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
دانش،‌ آشکارترین وسیله‌ی عزّت و قدرت یک کشور است.

                                                                   مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)
پليس خراسان رضوی به عنوان خادم نظم و امنيت در حريم مقدس حرم مطهر امام رئوف، مسئوليت خطير و تكليفی سنگين در حوزه تامین نظم و امنیت برعهده دارد كه حضور ميليونی زائران و شرايط و موقعيت خاص استان، حساسيت و اهميت مضاعفی برای ادای تکلیف به وجود می‌آورد.

فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اين رسالت خطير و اهداف مقدس به برکت دعای خاص حضرت امام رضا (ع) همواره تلاش دارد که بهترین خدمات و کارآمدترین ماموریت‌ها را انجام دهد که همكاری‌های مطلوب شهروندان فهيم و قانون‌مدار به عنوان سرمايه‌های ارزشمند، پشتوانه این تلاش‌های شبانه روزی می‌باشد.

در این بین تکیه به پژوهش‌محوری و دانایی که تاکید مستمر مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا است سرلوحه اساسی اقدامات پلیس رضوی بوده و خوشبختانه در این راه از همکاری و حمایت بخش‌های مختلف علمی و پژوهشی درون و برون‌سازمانی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و اصحاب نظر و فرهیخته برخوردار می‌باشد.

پلیس رضوی تلاش دارد در منظومه علمی و تحقیقاتی فراجا نقش‌آفرین بوده و در مسیر حرکت و اقدام اثربخش: تولید؛ دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین، به عنوان پلیس در تراز انقلاب اسلامی با ترکیب مولفه‌های بومی قدرت نرم، رضایتمندی، هوشمندسازی و کاربست دانش و فن‌آوری در حوزه نظم و امنیت، ماموریت‌های پلیسی را به طریق شایسته انجام دهد.

بدون تردید در نیل به این چشم‌انداز، توسعه دانش نظم و امنیت در فرماندهی انتظامی استان، بایستی مبتنی بر حل مسائل و موانع مأموريتی بوده و در ميدان عمل به سازمان کمک کند تا بهترین نتيجه را در تولید امنیت پایدار و در خور شان زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حاصل شود.

در حال حاضر با وجود کارشکنی و دشمنی مخالفان نظم و امنیت، به لطف خداوند متعال و تلاش‌های صورت گرفته، انسجام و تعامل مناسبی بين مراکز علمی دانشگاهی و نخبگان با پلیس رضوی وجود داشته و افزایش تعاملات و همکاری‌های علمی شاهد این روند مناسب می‌باشد.

اينجانب ضمن تبریک هفته پژوهش و تقدیر و تشکر از این همکاری‌های اثرگذار، اميدوارم روزبه‌روز شاهد درخشش عملکرد خادمان نظم و امنیت و به ویژه تقویت دانش نظم و امنیت در پلیس استان بوده تا موجبات آرامش و آسایش هرچه بیشتر شهروندان و زوار امام مهربانی‌ها در حوزه‌های مختلف را به همراه داشته باشد. ان‌شاءالله.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار