فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

کسب رضایت مردم بزرگترین افتخار پلیس است

سردار «تقوی» با تأکید بر ارتقای بصیرت و معرفت دانش‌بنیان به عنوان معیار توسعه پلیس هوشمند، گفت: برایند و فرایند خدمتگزاری و کسب رضایت مردم بزرگترین افتخار پلیس بوده و در این عرصه حرفه‌ای‌گرایی، مهارت‌اندوزی و روزآمدی برای نبوغ و کارآمدی بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۵۷۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ - 13February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در چهارمین دوره بصیرت مدیران پلیس رضوی که مزین به نام شهید «معین قدمیاری» از کارکنان وظیفه فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان شده بود، اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی و امنیتی که امروز در کشور مقتدر ما به برکت خون شهیدان، دعای خیر پدران و مادران شهید و تلاش و مجاهدت پاسداران ولایت و خدمتگزاران مردم است.

وی با اشاره به سالروز تشکیل کمیته‌های انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، افزود: امیدواریم برای ادای تکلیف در مسیر جهاد تبیین و روشنگری که تکلیفی خطیر است پیشگام و ثابت قدم باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: معاندان و بدخواهان انقلاب اسلامی با فتنه‌انگیزی در یک جنگ تمام عیار ترکیبی به خیالی باطل درصدد براندازی نظام بودند و در این جنگ پیچیده با شبهه‌افکنی، تهدید، تهمت، توهین و اغتشاش وارد میدان شدند که خوشبختانه با بصیرت مردم انقلابی و همچنین حضور مجاهدان فی‌سبیل‌الله که پاسدار ارزش‌های اصیل اسلامی و مدافعان حریم ولایت و امنیت هستند راه به جایی نبردند.

سردار تقوی با اشاره به حماسه غیرتمندانه حضور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن یادآور شد: بصیرت مردم خداجو توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب ساخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت رسالت و مسئولیت پلیس برای خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: برایند و فرایند خدمتگزاری و کسب رضایت مردم بزرگترین افتخار پلیس بوده و در این عرصه حرفه‌ای‌گرایی، مهارت‌اندوزی و روزآمدی برای نبوغ و کارآمدی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار