فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

مشارکت مردم در تأمين امنیت محصول اعتماد به پلیس است

سردار «تقوی» گفت: امنيت و آرامش نظام جمهوری اسلامی ايران از مردمی بودن آن حاصل شده است و مشارکت شهروندان در تولید امنیت ناشی از اعتماد به نظام مقدس اسلامی و پلیس است.
کد خبر: ۵۵۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ - 01November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز در بازدید از مرکز آموزش شهید مطهری نیشابور و یگان‌های انتظامی این شهرستان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان فراجا در تأمين نظم و امنیت اظهار داشت: امنيت و آرامش نظام جمهوری اسلامی ايران از مردمی بودن آن حاصل شده است و مشارکت شهروندان در تولید امنیت ناشی از اعتماد به نظام مقدس اسلامی و پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: سربازی ولایت و خدمت بی‌منت به مردم افتخار کارکنان انتظامی است ضمن این که اعتماد مردم سرمایه‌ای عظیم و پشتوانه‌ای قوی برای اقتدار نهادی است که با عبور از محدودیت‌های زمان‌ها در همه عرصه‌ها خدمتگزاری می‌کند و حضور فعال دارد.

این مقام ارشد انتظامی انتظامی تصریح کرد: در شرايط حساس كنونی همه می‌بايست در سایه هوشیاری کامل، وحدت و همدلی با انجام كار جهادی موجبات رضايت‌مندی مردم را فراهم کنیم.

سردار تقوی تأکید کرد: مایه خرسندی است كه در نظام مقدس جمهوری اسلامي فرمانده نيروهای مسلح يك فقيه و مجتهد همچون امام خامنه‌ای است و لذا همه بايد قدردان اين نعمت باشيم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه بیان داشت: نیروی انسانی بالاترین و با ارزش‌ترین سرمایه نظام است و همه ما باید با احساس مسئولیت در راستای تقویت حفظ این سرمایه ارزشمند تلاش کنیم.

وی با اشاره به این که ما برای امنیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده‌ایم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد، گفت: جانبازان و شهدای فراجا در حوادث اخیر گواه روشنی بر این ادعا هستند.

این فرمانده ارشد فراجا تأکيد کرد: اشرافیت اطلاعاتی همراه با برنامه‌ریزی، اتخاذ تدابیر و تصمیمات مناسب و روحیه جهادی، بی‌شک می‌تواند موفقیت در مأموریت‌ها را در مواقع و مقاطع حساس تضمین و ما را در تحقق اهداف سازمانی که همان برقراری امنیت مطلوب و رضایتمندی مردم است، یاری کند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ «علیرضا حسینعلی‌زاده» فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای تأمین امنیت ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار