فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

فراجا دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام خواهد گذاشت

سردار «تقوی» گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون به نتایج دلخواه خود نرسیده و کارکنان فراجا نخواهند گذاشت به اهدافش دست پیدا کند.
کد خبر: ۵۵۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ - 20October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در نشست بصیرتی ویژه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در جریان اعتراضات اخیر که شرکت‌کنندگان آن گروه سنی زیر ۱۸ سال تا حداکثر ۳۲ سال بودند، افراد در محل‌هایی تجمع می‌کردند که در محورهای اصلی باشد تا بتوانند در جهات مختلف تزلزل ایجاد کنند.

وی ادامه داد: نقطه ابهام آن‌ها فضای مجازی بوده است، گرچه دست‌های پشت پرده ضد انقلاب، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان هم نقش بسزایی در این زمینه داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در دوره کرونا نتوانستیم چنان که باید به جوانان خدمات ارائه دهیم. بنابراین فضای مجازی و بیکاری راهی برای نفوذ و وارد شدن ضربه‌هایی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی در کشور شد.

سردار تقوی با بیان اینکه براساس آمار حدود ۲۱ هزار نفر در مجموع شهرهای استان در اعتراضات حضور داشتند که هیجانات اجتماعی متأثر بر فعالیت آن‌ها بوده است، گفت: در حوادث اخیر بیشترین آسیب به بسیج و سازمان انتظامی وارد شد به طوریکه در این مدت افزون بر ۲۰۰ نفر از همکاران ما در استان مجروح شدند.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از چند سال قبل بر تقویت مأموریت‌‌ها و توان انتظامی تأکید داشتند که از جمله آن‌ها ارتقای ساختار به فرماندهی کل بود که انجام شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: عمق مأموریت خود را امسال درک کردیم و اگر ابعاد مختلف پیام‌ها و تدابیر فرمانده معظم کل قوا را بیشتر مورد توجه قرار می‌دادیم در این مأموریت موفق‌تر بودیم، اما باز هم باید شکرگزار بود که دشمن نتوانست به اهداف خود برسد.

سردار تقوی با بیان اینکه دشمن امنیت داخلی جمهوری اسلامی را نشانه گرفته است، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون به نتایج دلخواه خود نرسیده و نخواهیم گذاشت به اهدافش دست پیدا کند.

وی گفت: در این دوران، همدلی، همراهی و هماهنگی با محوریت فرماندهی انتظامی شکل گرفت و در دفاع از ارزش‌ها از هیچ موضوعی عقب‌نشینی نکردیم و همچنان به‌عنوان سرباز مردم و ولایت انجام وظیفه می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار