فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

معاندان هرگز به اهداف خود دست پیدا نخواهند کرد

سردار «تقوی» گفت: اگر امروز دشمن امنیت داخلی جمهوری اسلامی را قرار داده معاندان نظام می‌دانند با تصمیمات و تدابیر درست، حمایت مردم و حضور مقتدرانه بسیج و پلیس، این خواب پریشان آن‌ها تعبیر نخواهد شد.
کد خبر: ۵۵۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ - 24October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم تجلیل از فرماندهان انتظامی که با حضور «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز در سالن شهید سلیمانی برگزار شد با تأکید بر اینکه کارکنان پلیس رضوی برای پاسداری از حریم ولایت و امنیت از آمادگی کامل و بصیرت برخوردار هستند، اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که با فضای همدلی و همراهی اعضای شورای تأمين و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نظامی در استان و همگامی مردم توانستیم حوادث و اتفاقات اخیر را به خوبی مدیریت کنیم.

وی افزود: با هدایت‌های استاندار و میدان‌داری و محوریت مدیریت حوادث اخیر با انتظامی انجام شد و خوشبختانه با حمایت مردم بصیر و آگاه نیز اقدامات بسیار خوب و موثر بوده است.

وی گفت: ۲۰۰ تن از عوامل انتظامی و بسیج در حوادث اخیر دچار صدمه شدند که بیش از ۱۵۰ تن از کارکنان انتظامی بودند و یکی از همکاران پلیس زن نیز از ناحیه چشم به شدت آسیب دیده و هم‌اکنون مراحل درمانی را طی می‌کند. تمام تلاش و عزم پلیس بر این بود که به شهروندان آسیب و صدمه‌ای وارد نشود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همکاران صدمه‌دیده در حوادث به محض درمان اولیه بلافاصله به مأموریت برمی‌گشتند و این روحیه جهادی و انقلابی گویای بصیرت و آمادگی و ولایت‌پذیری سربازان نظام اسلامی در پلیس رضوی است.

وی گفت: اگر امروز امنیت داخلی جمهوری اسلامی هدف دشمن قرار گرفته معاندان نظام می‌دانند با تصمیمات و تدابیر درست و حمایت مردم و حضور مقتدرانه بسیج و پلیس، این خواب پریشان آن‌ها تعبیر نخواهد شد.

سردار تقوی ابراز داشت: زیرساخت‌های شهری در نگاه امنیتی نیازمند تغییر است و نگاه پدافندی نیز باید بازنگری شود.

این فرمانده ارشد انتظامی گفت: مجاهدان فی سبیل الله در پلیس رضوی، خدمت به مردم و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را سرلوحه دینی، ملی و مذهبی خود می‌دانند و امروز در تجدید میثاق با شهدا امیدواریم بتوانیم سربازان در خدمت ولایت و امنیت باشیم.

دشمن به دنبال جدایی مردم از انقلاب اسلامی است

استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به این مطلب که امنیت زیرساخت تحول و توسعه همه جانبه ایران اسلامی است گفت: پلیس مقتدر ثابت کرد سرباز ولایت و مدافع امنیت است.

وی افزود: هم‌اکنون وضعیت امنیتی استان با همراهی و همگامی مردم، خوب و شایسته است و نکته مهم در مأموریت‌ و تکالیف ما حفظ و پاسداری از این نظم و امنیت است.

نظری گفت: نقطه هدف مشترک ما و دشمن، مردم هستند و معاندان و ایادی آن‌ها می‌خواهند با برنامه‌های مختلف مردم را از نظام اسلامی جدا کنند، اما آنچه نقشه‌های آن‌ها را بی‌اثر می‌سازد درایت، هوشمندی، مدیریت و تعالی معنوی ماست که به اقتدار و عزت و جایگاه‌مان اعتیار و عمق می‌بخشد.

وی تأکيد کرد: باید مراقب باشیم خط مردم با خط دشمن درهم آمیخته نشود و این هوشیاری و بصیرت و بیداری می‌خواهد که نیازمند مراقبت، معرفت و هدایت درست است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار