فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

«دانشجو» جوينده همه خوبی‌هاست

سردار «تقوی» با صدور پیامی، ۱۶ آذرماه را مظهر ايثار، ازخودگذشتگی، پايداری، استقلال و آزادی دانشجویانی دانست که با معرفی شاه به‌عنوان دست‌نشانده دولت آمريكا، به اثبات رساندند كه دانشجو جوينده همه خوبی‌هاست.
کد خبر: ۵۶۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ - 07December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با صدور پیامی این روز را به دانشگاهيان سراسر کشور تبريک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذرماه يادآور روزی است كه خون سرخ دانشجويان پوينده حقيقت برسنگ فرش‌های دانشگاه ريخته شد؛ جوانان پاك باخته‌‌ای كه از خيل طالبان شهادت و آزادگانی از مكتب سيدالشهدا (ع) بودند و رسوایی امپرياليسم جهانی و ديكتاتوری حكومت فاسد پهلوی را فرياد زدند.

۱۶ آذرماه نماد روحيه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ايثار، ازخودگذشتگی، پايداری، استقلال و آزادی مطرح است؛ دانشجويان دشمن‌‌ستيز ايران اسلامی با معرفی شاه به‌عنوان دست‌نشانده دولت آمريكا، به اثبات رساندند كه دانشجو جوينده همه خوبی‌هاست و با روشنگری و آگاهی خود هرگز اجازه نخواهد داد كه دشمنان اسلام و دين در امور كشور دخالت كنند.

دانشگاهيان پاسدار ارزش‌های نظام هستند و به‌عنوان سرمايه‌های گرانبهای نهضت جمهوری اسلامی ايران با تسخير لانه جاسوسی دست بيگانگان را قطع و در جبهه‌های دفاع خالصانه نبرد كردند.

روز دانشجو نماد دانش و عينيت بخشيدن به آرمان‌های بلند انقلاب و ارج نهادن به دانشجو و نمايش قدرت علمی دانشجويان و فتح قله‌های بلند علم و معنويت است.

امروز رشد علمی كشور، افزايش قدرت توليد و توسعه فناوری از بركات دانشجويان خلاق و متدين است و دانشجويان بيدار دل با الهام از رهنمودهای خردمندانه و دورانديشانه ولی امر مسلمين حضرت آيت‌الله خامنه‌ای(حفظه‌الله تعالی) آماده‌اند تا ضمن كسب علم و معرفت، تجربيات ارزشمند خود را در راه استقلال ايران اسلامی، افزايش اقتدار و عزت ملی به‌ كار گيرند و با پيمودن اين راه خطير، گام‌های مهمتری را در نيل به اهداف والای معمار كبير انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های با ارزش نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران بردارند.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره ۱۶ آذرماه اين روز مبارك را به همه اقشار دانشگاهی ايران اسلامی به‌ويژه دانشجويان و اساتيد محترم دانشگاه‌های استان تبريك و تهنيت عرض کرده و از پروردگار متعال، عزت، سعادتمندی و توفيق روزافزون همه دانشجويان را در همه عرصه‌ها خواستارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار