نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

جهش تولید محصولات دفاعی و توسعه بازار‌های صادراتی

عموئی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از وزارت دفاع، گفت: امیر آشتیانی در این دیدار توضیحاتی درباره روند فعالیت‌های بخش‌های زیر مجموعه این وزارتخانه ارائه داد که حاکی از جهش تولید محصولات دفاعی و توسعه بازار‌های صادراتی آن بود.
کد خبر: ۵۶۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ - 14December 2022

جهش تولید محصولات دفاعی و توسعه بازار‌های صادراتی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ابوالفضل عموئی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی پیرامون بازدید روز دوشنبه (۲۲ آذرماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از وزارت دفاع، اظهار داشت: اعضای کمیسیون در نظارت‌های میدانی و بازدید‌های دوره‌ای خود، مهمان وزارت دفاع بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: در این جلسه، امیر آشتیانی، وزیر دفاع و معاونان توضیحاتی درباره روند فعالیت‌های بخش‌های زیر مجموعه این وزارتخانه ارائه دادند که حاکی از جهش تولید محصولات دفاعی و توسعه بازار‌های صادراتی آن بود.

وی یادآور شد: امیر آشتیانی در جلسه تاکید کرد که تقویت مؤلفه‌های تولید قدرت ملی، راهبرد اصلی وزارت دفاع است. درادامه این جلسه نیز نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی هم با طرح نقطه نظرات خود بر تقویت بنیه دفاعی کشور تأکید کردند.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار