مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

درخشش زوج خوزستانی در ششمین جشنواره هنری فانوس

پاک گفت: «امینه بروایه» و «ایوب مروانی‌پور» زوج خوزستانی شگفتی ساز ششمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس که در اصفهان برگزار شد، شدند.
کد خبر: ۵۶۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲ - 15December 2022

درخشش زوج خوزستانی در ششمین جشنواره هنری فانوس«مهدی پاک» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از برگزاری آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «فانوس» در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: 407 اثر در 25 شاخه هنری به دبیرخانه استانی واصل شده بود که از این تعداد 25 اثر برتر استان در 25 شاخه هنری به بخش مسابقه کشوری راه یافته بود.

وی افزود: این آمار نسبت به ادواره گذشته پیشرفت 200 درصدی داشته است و خوزستان در این مرحله عنوان رتبه نخست کشور را از آن خود کرده است.

پاک گفت: زوج خوزستانی شگفتی ساز ششمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس که در اصفهان برگزار شد، شدند. «امینه بروایه» کارگردان فیلم مستند «یک شهر» که با حمایت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر تولید شده بود، تندیس بهترین مستند این دوره از جشنواره در بین 30 اثر کشور را از آن خود کرد همچنین لوح سپاس بخش مستند به «ایوب مروانی‌پور» برای اثر «پرواز تا بی‌نهایت» رسید که این اثر نیز با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تولید شده بود.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خاطرنشان کرد: «ایوب مروانی‌پور» در تمامی ادوار جشنواره فانوس در بخش مستند حائز رتبه های برتر جشنواره شده است . وی پیش از این نیز در دو دوره سوم و چهارم جشنواره رسام را از آن خود کرده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار