جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جمهوری اسلامی قدرت بلامنازع آمریکا را در هم شکست/ دعوای بین حق و باطل تمام‌شدنی نیست

دریادار «فدوی» گفت: دعوای بین حق و باطل هیچ وقت تمام‌شدنی نیست و آمریکایی‌ها ۴۴ سال است که  با ایران اسلامی در حال جنگ و نزاع هستند و به لطف الهی جبهه حق این بار نیز پیروز این میدان خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ - 16December 2022

جمهوری اسلامی قدرت بلامنازع آمریکا را در هم شکست/ دعوای بین حق و باطل هیچ وقت تمام شدنی نیستبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم هفتمین روز درگذشت «رستم قاسمی» که در زادگاه وی شهر گله‌دار شهرستان مهر برگزار شد، با بیان اینکه عده‌ای از صلح با آمریکا حرف می‎‌زنند، اظهار داشت: دعوای بین حق و باطل هیچ وقت تمام‌شدنی نیست و آمریکایی‌ها ۴۴ سال است که با ایران اسلامی در حال جنگ و نزاع هستند و به لطف الهی جبهه حق این بار نیز پیروز این میدان خواهد بود.

سردار فدوی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی که ۴۴ سال از آن می گذرد با سرعت رو به جلو پیش می‌رود و همه کینه‌توزی‌ها ودشمنی‌ها نیز با با شکست مواجه شده که این روند، مقدمه واقعه‌ای بزرگ است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: معرفت مردم کشورهای دیگر به اسلام با ۴۰ سال قبل، قابل مقایسه نیست و به برکت امامین انقلاب و ایران در اقصی نقاط عالم اسلامی به اسلام معرفت پیدا کرده اند اما قبل از انقلاب، آمریکا قدرت بلامنازعی بود که کسی نمی توانست با آن مخالفت کند.

وی افزود: اکنون طرح‎‌هایی که آمریکا به شورای امنیت می برد، با مخالفت کشورهای آزاده و کوچک مواجه می‌شود و در مقابل چنین ابرقدرتهایی می‌ایستند اما قبل از انقلاب این‌گونه نبود و کسی جرات مخالفت با آمریکا نداشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: دعوای بین حق و باطل هیچ وقت تمام شدنی نیست و آمریکایی ها ۴۴ سال است که  با ایران اسلامی در حال جنگ هستند و پیروزی های جبهه حق و جمهوری اسلامی زیاد است، پس به لطف الهی جبهه حق پیروز این میدان خواهد بود.

سردار فدوی افزود: توان نظامی، اقتصادی، رسانه‌ای وایران اسلامی بیشتر از جبهه استکبار نشده و توانمندی‌های آنها بیشتر است اما نتایج به سمت و سوی ایران اسلامی است زیرا این امر وعده خداوند است که می فرماید تکالیفی که به عهده شما است را انجام دهید و نتایج را من حاصل می کنم.

وی افزود: قریب به ۳۵ سال گذشته و در جنگ سخت کسی نتوانست تیری به سمت انقلاب اسلامی شلیک کند اما جنگ را در روش‌های دیگر مانند جنگ رسانه‌ای، فرهنگی، شناختی و اقتصادی شروع کرده اند و تلاش‌های زیادی هم می کنند.

سردار فدوی افزود: دشمنان، تحریم ایران را پس از تسخیر لانه جاسوسی و از ۱۵ آبان‌ماه سال ۵۸ شروع کردند و طوری بود که مردم تصوری از تحریم نداشتند، که متاسفانه بعضی ها این موضوع را بر سر سفره مردم و بر سر زبان‌ها آوردند.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی پاسداران این نظام و انقلاب هستند و مهم نیست دشمن چه جنگی را شروع کرده  چرا که  پاسداران در تمام جنگ‌ها به مصاف با دشمن رفته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با مرور تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار رستم قاسمی افزود: سردار قاسمی بارها در جنگ، از طریق بمب‌های خوشه‌ای و شیمیایی مجروح شد و در جنگ هشت ساله، خرابی‌های زیادی به بار آمد که قرارگاه سازندگی بازسازی را انجام داد و سردار رشید سپاه، سردار رستم قاسمی یکی از برادرانی بود که در این جنگ خطیر کار می‌کرد و  خستگی ناپذیر وارد این جنگ شد و تا مراتب فرماندهی جنگ در این حوزه بالا رفت.

سردار فدوی گفت: پس از جنگ تحمیلی، روش جنگ تغییر کرده، اما دشمن جرات جنگ نظامی با ما را نداشت که در جنگ تحمیلی، ۸۷ کشور در جنگ با ایران بودند و در جنگ اقتصادی نیز این کشورها با تمام و کمال با آمریکایی‌ها همراهی کردند و هنوز این همراهی ادامه دارد.

وی افزود: تحریم‌ها از سال ۵۸ الی۹۰ در دولت‌های مختلف افزایش یافت و شکست تحریم‌ها و بی اثر کردن آنها قوت گرفت اما پس از اتفاقاتی مانند کرونا که در کشورها غارتگری وجود داشت، در ایران شاهد این مسائل نبودیم و این از دیانت مردم است.

این مقام مسئول گفت: با قرار گرفتن سردار قاسمی در وزارت نفت ابعاد تکلیف مداری ایشان وسیع‌تر شد و در مناطقی که نه به عنوان وزیر نفت بلکه به عنوان سرباز ولایت و کشور، کارهای موثری را انجام می‌داد که اثرات آن ماندگار است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: سردار قاسمی، فردی تکلیف گرا و متعهد بود و در زمانی که بیماری تمام بدنش را فرا گرفته بود، حتی یک جلسه کاری را تعطیل نکرد که این نشان از تعهد کاری وی بود و باید این روحیه جهادی را ستود.

سردار فدوی افزود: وی برای درمان به کشور چین سفر کرده بود و این سفر دو وجهی بود که پس از قرنطینه ۱۴ روزه در چین جلسه قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین را دنبال کرد و پاسداری و تکلیف‌مداری، به وی توانمندی می‌داد.

وی درخصوص احتمال ترور بیولوژیک سردار قاسمی گفت: خباثتی که اسرائیلی‌ها درباره ترور بیولوژیک این سرباز مخلص مدعی شده‌اند، در حال پیگیری است و باید راه رستم را با خدمت‌رسانی به مردم ادامه داد.

سردار فدوی اظهار داشت: ۴۰ هزار پاسدار با لباس پاسداری از انقلاب اسلامی پاسداری می کنند و باید قدردان این عزیزان بود.

این فرمانده ارشد نظامی ادامه داد: دستور ناامن کردن و خلاف دستور خدا عمل کردن با اعمالی مانند کشف حجاب، ناشایست است و خبیث‌ها اینگونه جلوه می دهند و روش آنها اینگونه است در حالی که حجاب را جمهوری اسلامی ایران به عنوان قانون مطرح کرده و نمی دانند که برهنگی عامل انحراف انسان است و افراد خبیث  مروج کارهای شیاطین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار