وزارت دفاع و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تفاهم‌نامه امضا کردند

وزارت دفاع برای ساخت هفت کالای راهبردی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
کد خبر: ۵۶۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 16December 2022

وزارت دفاع و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تفاهم‌نامه امضا کردندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، تفاهم‌نامه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع با موضوع انجام تمامی اقدام‌های مهندسی پشتیبانی و اجرایی لازم برای نهایی‌سازی پیشنهاد فنی شرح کار برنامه زمانبندی تفصیلی به منظور تحقق ۷ فناوری راهبردی مانند ساخت و تحویل رشته‌های تکمیلی دوگانه، ساخت و تحویل رشته‌های تکمیلی ۱۵ هزار پام و تعمیر و تأمین دکل حفاری ۷۵۰ اسب بخار و چند دستگاه لوله مغزی سیار و دیزل ژنراتور، چهارشنبه (۲۳ آذر) در حاشیه نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت ایران امضا شد.

همچنین از دیگر موارد این توافق، ساخت و تحویل چند مجموعه پمپ‌های درون‌چاهی ESP، ساخت و تحویل چند مجموعه پمپ‌های میله‌ای مکشی SRP، ساخت پیگ هوشمند و انجام خدمات پیگرانی هوشمند در خطوط لوله انتقال نفت و گاز و ساخت و تعمیر توربین و کمپرسور بوده است.

این توافق‌نامه با هدف عمق‌بخشی به بومی‌سازی تجهیزات نفتی مورد تحریم و همچنین استفاده از سر ریز فناوری‌های دفاعی و ظرفیت و پتانسیل موجود در این بخش منعقد شد. در این رویداد معاون مهندسی و پژوهش وزارت نفت و معاون امور صنعتی وتحقیقاتی وزارت دفاع و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیران عامل شرکت‌های تابعه سازمان‌های صنعتی وزارت دفاع حضور داشتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار