معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در نزسا:

دشمنان با قمه‌کشی چند «لات» به اهدافشان نمی‌رسند

سردار آتانی با اشاره به شکست توطئه‌های متعدد دشمنان علیه ملت ایران، گفت: دشمنان با عربده‌کشی و قمه‌کشی چند لات بی سر و پا نمی‌توانند به اهدافشان برسند.
کد خبر: ۵۶۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ - 17December 2022

دشمنان با قمه کشی چند «لات» به اهدافشان نمی‌رسندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان ابراهیمی آتانی» معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در یادواره شهید قره‌محمدی از شهدای مدافع حرم تیپ صابرین اظهار داشت: شهدای ما در عین حال که واقعیت دارند، شبیه اساطیر هستند؛ کجای دنیا می‌توان یافت که مادری، فرزندش یا همسری، شوهرش را با عشق به راهی بفرستد که برگشتی برای آن نباشد؛ در واقع آنجا که هدف، پیروزی دین خدا برای سعادت بشریت باشد چنین امری هم امکان‌پذیر خواهد شد.

سردار آتانی با بیان اینکه آمریکا بداند که او یک‌بار امت اسلام را در هشت سال دفاع مقدس آزموده است، افزود: امتی که رو در روی استکبار جهانی تا بن دندان مسلح به سرکردگی صدام پیروز شد و حتی ترور منافقین و تحریم هم نتوانست در عزم این مردم خللی ایجاد کند، قطعاً در جبهه‌های دیگر نیز پیروز خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: دشمنان با عربده‌کشی و قمه‌کشی چند لات بی سر و پا نیز نمی‌توانند به اهدافشان برسند.

وی با بیان ابعاد توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: استکبار جهانی بترسد از روزی که غرش سپاهیان و ارتشیان ما متوجه کانون بحران جهانی یعنی اسرائیل شود؛ زیرا در آن زمان است که استکبار جهانی با همه هم‌پیمانانش دچار مشکلات جدی خواهند شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار