فرمانده نیروی دریایی ارتش:

دشمنان درپی از بین بردن اقتدار و استقلال نظام اسلامی هستند

امیر دریادار ایرانی گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن اقتدار، استقلال و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند؛ ولی ما باید هوشیار باشیم تا دشمنان را مثل همیشه شکست دهیم.
کد خبر: ۵۶۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 17December 2022

دشمنان به دنبال از بین بردن اقتدار، استقلال و عظمت این نظام هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین گردهمایی فرماندهان یگان‌های سربازی نیروی دریایی ارتش که در شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه کار زمانی اثربخش است که با نگاه دلسوزانه انجام شود. توجه به نحوه انجام امور، فعالیت‌های فرهنگی، مسائل امنیتی، معیشت و ارتقای توان رزم از اصول کلیدی کار ما است که همین مسئله انتظارات از ما را نسبت به دیگران بیشتر می‌کند.

امیر ایرانی خطاب به فرماندهان حاضر در این مراسم گفت: کارکنان وظیفه امروز که مدیران و مسئولان آینده کشور هستند، از رفتار و گفتار فرماندهان خود الگوبرداری و گاهی ما را قضاوت می‌کنند؛ بنابراین باید دقت زیادی در نوع رفتارهای خود داشته باشیم. فرماندهان به‌عنوان یک معلم باید الگوی عملی خوبی برای کارکنان وظیفه باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: بحث آموزش باید در اولویت کاری فرماندهان باشد؛ همچنین ما باید مثل گذشته تمام تلاش خود را برای غنی‌سازی اوقات کارکنان وظیفه در طول دوران خدمت مقدس سربازی انجام دهیم. مهارت‌های دینی و امنیتی در زندگی آینده کارکنان وظیفه تاثیر بسیاری دارد و به همین جهت باید تلاش‌های بیشتری در این زمینه‌ها صورت بگیرد.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: دشمن ما را رها نمی‌کند؛ آن‌ها به دنبال از بین بردن اقتدار، استقلال و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. با این حال اگر مثل همیشه هوشیار باشیم، دشمن باز هم شکست خواهد خورد.

حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در این مراسم گفت: سرباز و موارد مرتبط با سربازی همواره جزو منویات و مطالبات جدی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بوده و ایشان روی افزایش کیفیت دوره سربازی و برنامه‌ریزی برای فرماندهان یگان‌های سربازی تاکید ویژه‌ای دارند.

وی افزود: رفتار و گفتار فرماندهان در یگان‌های سربازی می‌تواند تحول مثبت یا منفی در کارکنان وظیفه ایجاد کند؛ بنابراین باید در رفتار و گفتار خود حساسیت بیشتری به خرج دهیم. در تربیت کارکنان وظیفه و جوان، علاوه بر عقیدتی سیاسی‌ها، سامانه فرماندهی و فرماندهان هم نقش کلیدی دارند.

در پایان مراسم از فرماندهان حاضر در این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش تجلیل به عمل آمد.

اولین گردهمایی فرماندهان یگان‌های سربازی نیروی دریایی ارتش در شهر مقدس قم به مدت سه روز برگزار و در این دوره علاوه بر حضور برخی از معاونان نیروی دریایی ارتش، مباحث اخلاقی و مهارتی در ارتباط با جوانان توسط اساتید ارائه شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار