معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات/ جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ شناختی است

دریادار سیاری با تأکید بر آمادگی نیرو‌های مسلح برای پاسخگویی به هر سطحی از تهدید، گفت: بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس، بومی‌سازی تجهیزات و راهبرد‌های نظامی، امروز ما را به توان بازدارندگی رسانده است.
کد خبر: ۵۶۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸ - 19December 2022

آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات/ جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ شناختیامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با تأکید بر اهمیت دشمن‌شناسی و مقابله با ترفندهای تبلیغاتی استکبار جهانی، اظهار داشت: دشمن از طریق جنگ شناختی و ترکیبی و تأثیر بر اذهان عمومی به‌ویژه نسل جوان، وحدت و یکپارچگی ملی را هدف قرار داده است و در این راستا از تمام ابزار تبلیغاتی خود استفاده می‌کند.

دریادار سیاری با اشاره به اهمیت «جهاد تبیین» برای نسل جوان و نسل‌های آتی، گفت: دشمنان با سیاه‌نمایی، دروغ‌پردازی و تحریف به دنبال تخریب نظام ارزشی کشور هستند که در این عرصه روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌تواند شفاف‌کننده حقایق باشد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تمسک به فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را از مهم‌ترین مؤلفه‌های «جهاد تبیین» عنوان کرد و افزود: دفاع مقدس گنجینه درس‌آموز ملت ایران در برابر جبهه کفر و نفاق است و این پیشینه عظیم فرهنگی به ما نشان داد که هر جا که وحدت و وفاق ملی در کار باشد، ملت در برابر توطئه دشمنان پیروز خواهد شد.

امیر سیاری با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی در حوزه تجهیزات و فناوری‌های دفاعی به خودکفایی رسیده و از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های رزمی بومی استفاده می‌کند، گفت: بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس، بومی‌سازی تجهیزات و راهبردهای نظامی، امروز ما را به قدرت و توان بازدارندگی رسانده است و دشمنان می‌دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی توانایی پاسخگویی به هر سطحی از تهدید را دارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار