مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خبر داد؛

اعزام ۱۱۴ ایثارگر قزوینی به عتبات عالیات

اسمعیلی گفت: تاکنون ۱۱۴ نفر از ایثارگران استان قزوین در قالب دو کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عتبات عالیات اعزام شدند.
کد خبر: ۵۶۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ - 18December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، جلسه هماهنگی اعزام جامعه ایثارگران به عتبات عالیات با حضور «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، «فاطمه نسخه‌چی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و«علی‌پناه قویدل» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین و کارکنان فرهنگی بنیاد در شهرستان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، اسمعیلی با بیان اینکه اعزام به سفرهای زیارتی یکی از مهم‌ترین مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اظهار داشت: در همین راستا مسئولان بنیاد تسهیلات ارزان‌قیمت را برای اعزام جامعه هدف به زیارت عتبات عالیات در نظر گرفته‌اند.

وی افزود: این تسهیلات در اعزام زمینی ۴۰ میلیون ریال و هوایی ۸۰ میلیون ریال با سود چهار درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه است و هر ایثارگری هم می‌تواند تا سه نفر همراه داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: این اعزام به دو صورت زمینی و هوایی برای جامعه هدف تحت پوشش بنیاد اعم از پدران، مادران، فرزندان و همسران شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا به همراه همسر انجام می‌شود.

این مقام مسئول گفت: تاکنون ۱۱۴ نفر از ایثارگران استان قزوین در قالب دو کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عتبات عالیات اعزام شدند.

اسمعیلی افزود: اکنون هم بیش از یکصد نفر در مرحله ثبت‌نام و ارائه مدارک به بنیاد جهت اعزام به عتبات عالیات هستند که بعد از ثبت‌نام قطعی، این عزیزان به این سفر زیارتی اعزام خواهند شد.

در ادامه این جلسه، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نظرات‌ خود را در خصوص تسهیل اعزام ایثارگران به عتبات عالیات بیان کردند.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصمیم‌های مربوطه را در تسهیل اعزام ایثارگران به عتبات عالیات اتخاذ کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار