معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان:

انقلاب ما نشات گرفته از دین اسلام است/ قدرت ما در فرهنگ اسلامی است

«شهامی» با بیان اینکه قدرت ما در فرهنگ ما است، گفت: برخی عنوان می‌کنند که بخش فرهنگی کشور ما ضعیف است، برعکس قدرت تهاجمی ما فرهنگ است و ما فرهنگی حمله کرده‌ایم.
کد خبر: ۵۶۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 18December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «مرتضی شهامی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان امروز در آیین اختتامیه رویداد استارت آپ ویکند «ایثار و مقاومت، نوآوری‌های تولید و ارائه محتوا رسانه‌های نوین» اظهار داشت: دلیل دشمنی استکبار، ابرقدرت‌ها و دنیا با ما موضوع فرهنگی‌ است.

شهامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با فرهنگ به تمامیت و حاکمیت استکبار حمله کرده‌ است، اضافه کرد: انقلاب با حرف، منطق و استدلال و صحبت‌های حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری به تفکرات پوچ‌ غرب حمله کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان اضافه کرد: انقلاب ما نشات گرفته از دین اسلام است و چون این قدرت را پشت خود دارد، قدرت نفود فرهنگی آن باعث شده که دشمنان حساس شوند.

وی با بیان اینکه برخی عنوان می‌کنند که بخش فرهنگی کشور ما ضعیف است، اضافه کرد: برعکس قدرت تهاجمی ما فرهنگ است و ما فرهنگی حمله کرده‌ایم.

شهامی تصریح کرد: قدرت ما در فرهنگ ما است  البته ضرباتی را نیز در حوزه فرهنگی خورده‌ایم که یکی از آن‌ها در حوزه فضای مجازی بوده که تکنیک روز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها