رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

جهاد و استقامت نسخه برون رفت از دسیسه‌های استکبار است

سردار «زهرایی» با بیان اینکه هجرت، جهاد و استقامت نسخه برون رفت از دسیسه‌های استکبار است، گفت: در دفاع مقدس نوین، نیرو‌های انقلابی استقامت کرده‌اند که باید برای همگان الگو باشد.
کد خبر: ۵۶۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ - 19December 2022

جهاد و استقامت نسخه برون رفت از دسیسه‌های استکبار استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در آئین اختتامیه دومین رزمایش جهادگران فاطمی استان مازندران که با عنوان «شکوه خدمت» با محوریت شهید «محمدعارف کاظمی» در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، به کارشکنی‌های استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن تلاش دارد با جنگ ترکیبی تمامی مولفه قدرت ایران اسلامی را در ذهن جوان امروزی وارونه تصویر کند و گرفتاری‌های کشور را معلول فعالیت نظام معرفی کند.

وی با بیان اینکه هجرت، جهاد و استقامت نسخه برون رفت از دسیسه‌های استکبار است، افزود: در دفاع مقدس نوین، نیرو‌های انقلابی استقامت کرده اند که باید برای همگان الگو باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه پیاده سازی فقر و محرومیت نسخه جدید استکبار در ایران است، بیان کرد: دشمن با تحریم سفره اقتصاد ایران را هدف قرار داده است.

سردار زهرایی با بیان اینکه گروه‌های جهادی باید بدانند باید با اخلاص در مسیر محرومیت زدایی حضور داشته باشند، عنوان کرد: جبهه سازی جهانی خدمت رسانی مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ جهادی مرز نمی‌شناسد، اضافه کرد: خداوند متعال را شاکریم که ۱۵درصد جوانان کشور عضو گروه‌های جهادی هستند. باید زمینه فراهم شون توفیق خدمت برای سایر جوانان مورد توجه باشد.

سردار زهرایی بیان کرد: ما اکنون در دوره آخرالزمان نبی و آخرالزمان از، ولی امر و ولایت هستیم و امروز هم جبهه حق در مقابل جبهه استکبار صف آرایی حداکثری خودش را دارد یعنی رویایی جبهه حق و استکبار به نقطه‌ای رسیده که خیانت‌ها، نفاق‌ها و تهاجم‌های فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی از هر روشی و تاکتیکی وجود دارد و هم کید دشمن به انتهای خود رسیده و هم خداوند وعده داده است که «وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ».

وی با بیان اینکه تلاش داریم جهاد خدمت رسانی مشابه جبهه مقاومت تبدیل به یک جبهه جهانی خدمت رسانی شود، تصریح کرد: جهادگران در مقابل بروکراسی‌های اداری، کارشکنی ها، سختی‌های فراوان و دوری از خانواده خدمت می‌کنندخداوند به کار آنان برکت و نتیجه می‌دهد.

سردار زهرایی با بیان اینکه هر جا که خدمت بیشتر شد اعتراض نبوده است، گفت: گفتمان جهادی با گسترش کمی و کیفی جلو خواهیم برد.

وی با بیان‌ اینکه خدمت رسانی جهادی باید آسیب شناسی و بررسی شود تا شاهد تحقق کیفی سازی خدمات باشیم، خاطرنشان شد: رفتار و گفتار واقدام جهادی باید در بدنه دولت و زیر مجموعه ملموس و مشهود باشد.

سردار زهرایی به همگرایی دستگاه‌های اجرایی استان مازندران با بسیج سازندگی سپاه کربلا و گروه جهادی اشاره کرد و خواستار تداوم این هم گرایی‌ها با هدف رفع محرومیت از چهره استان شد.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی جهادگران در عرصه رسانه برگزار خواهد شد، یادآور شد: همچنین رزمایش جهادگران فاطمی ۳ نیز در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

سردار زهرایی ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از برگزاری فعالیت‌های جهادی در دهه مقاومت خبر داد و گفت: در اغتشاشات اخیر کشور ۷شهید امنیت از گروه‌های جهادی بوده اند.

وی با بیان اینکه دشمن از نام و جایگاه ولایت هراس دارد، افزود: در حوادث اخیر دشمن تلاش کرد ستون انقلاب یعنی ولایت فقیه را بزند که با بصیرت ملت شریف ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان انقلاب با شکست مواجه شد.

سردار زهرایی گفت: دشمن بداند جهادگران در خدمت، لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد و جبهه جهانی خدمت‌رسانی توسط جهادگران پا به پای جبهه مقاومت پرچم عزیز ایران اسلامی را هر روز برافراشته‌تر خواهند کرد و همه منافقان کوردل، اغتشاشاگران و فریب خوردگان بدانند، جامعه انقلابی ایران اسلامی همه توطئه‌ها را با لبیک یا خامنه‌ای خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار