معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

جمع‌آوری ۱۰ هزار میلیارد تومان کمک مردمی در سال جاری

آسوده گفت: ارزش کمک‌های کردمی که توسط کمیته امداد جمع آوری شده در مجموع نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان بوده که نیمی از آن از محل مراکز نیکوکاری است.
کد خبر: ۵۶۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸ - 19December 2022

جمع آوری ۱۰ هزار میلیارد تومان کمک مردمی در سال جاری«حبیب‌الله آسوده» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: رویکرد جدید کمیته امداد، توانمندسازی نیازمندان توسط مردم است و با ایجاد نهادی مردمی مانند مراکز نیکوکاری این طرح را دنبال می‌کنیم.

آسوده با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت می‌کنند، گفت: این مراکز مسجدمحور و محله محور هستند و ۵۰ درصد مشارکت‌های مردمی طی سال مربوط به این مجموعه‌ها است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: امسال تا کنون ارزش خدمات مردم به مردم در مجموع نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان بوده که نیمی از آن از محل مراکز نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع آوری شده، در حوزه‌های درمان، تحصیل، تأمین لوازم منزل نیازمندان هزینه می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر کمیته امداد، حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار خانواده، ۷۰۰ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار دانشجو را تحت پوشش خود دارد و حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانواده نیز از سوی مراکز نیکوکاری حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها