سرلشکر موسوی خبر داد؛

ساخت ۶۰ هزار واحد مسکونی در ارتش

فرمانده کل ارتش با اشاره به ساخت ۶۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش در قالب «طرح کوثر»، گفت: با برنامه‌های پیش‌بینی شده از سال ۱۴۰۳ که مسکن‌های طرح مهر ولایت آماده تحویل می‌شوند، دیگر هیچ مشکلی در حوزه مسکن کارکنان ارتش نخواهیم داشت.
کد خبر: ۵۶۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 19December 2022

ساخت ۶۰ هزار واحد مسکونی در ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در آیین افتتاح منازل سازمانی مهر ولایت که صبح امروز (دوشنبه) در تهران و همزمان به‌صورت ویدیوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری در حکم انتصاب من رسیدگی به بحث معیشت و حل مشکلات مسکن کارکنان بود و بر همین اساس در دو حوزه مسکن شخصی و سازمانی کار کردیم که تاکنون ۱۳ هزار مسکن شخصی طی این دوره تحویل کارکنان ارتش کرده‌ایم.

سرلشکر موسوی ادامه داد: امروز  تقریباً عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه در سطح ارتش جبران شده است؛ البته این جدای از مسکن‌های تعاونی‌ساز است.

وی افزود: در این مدت تلاش کردیم که تحت طرح کوثر، کارکنان ارتش را خانه‌دار کنیم و تا امروز توانسته‌ایم بیش از ۶۰ هزار واحد سازمانی بسازیم؛ همچنین با برنامه‌های پیش‌بینی شده از سال ۱۴۰۳ که مسکن‌های طرح مهر ولایت آماده تحویل می‌شوند، دیگر هیچ مشکلی در حوزه مسکن کارکنان ارتش نخواهیم داشت.

فرمانده کل ارتش با اشاره به مشکلات ساخت منازل مسکونی در گذشته، گفت: اقدامات انجام شده موجب شده است که تقریباً هیچ مشکلی در حوزه ساخت نداشته باشیم و هزار و ۲۰۸ واحد مسکونی سازمانی امروز به‌صورت همزمان در تهران و سراسر کشور افتتاح خواهد شد.

امیر موسوی در پایان خاطرنشان کرد: نهضت مسکن‌سازی در ارتش راه افتاده است که بخش اعظم آن به دلیل مدیریت جهادی امیر «حیدری» است  که در کنار سایر مسئولان و فرماند‌هان با کار جهادی، اقدامات گسترده‌ای را در حوزه ساخت مسکن انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها