فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

ساخت ۱۳ پادگان جدید از سوی «نزاجا»

امیر سرتیپ حیدری از احداث سنگر‌ها و پایگاه‌های مرزی و همچنین ۱۳ پادگان جدید توسط نیروی زمینی ارتش خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ - 19December 2022

ساخت ۱۳ پادگان جدید از سوی «نزاجا»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح منازل سازمانی این نیرو که در شهرک امیرالمؤمنین (ع) تهران و همزمان به‌صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: معاونت نیروی زمینی ارتش با هدایت معاونت مهندسی و معاونت آماد و پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی را جهت ساخت، برنامه‌ریزی و مصوب کرده است و تا امروز حدود ۱۵ هزار واحد زیر بار ساخت رفته که از ۱۰ درصد تا ۱۰۰ درصد ساخته و تحویل داده شدند.

امیر حیدری ادامه داد: تاکنون پنج هزار و ۲۳ واحد افتتاح شده است و مابقی در طول ماه‌های آینده ساخته و تحویل نیرو‌ها می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برای تهاتر نیاز به ایجاد سند و تغییر کاربری اراضی داریم، گفت: تاکنون در این رابطه اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ارتش را نو کنید، عنوان کرد: ما نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کرده و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی نزاجا پرداخته‌ایم.

امیر حیدری افزود: تاکنون ساخت ۱۷ پادگان را در دستور کار قرار داده و آغاز کرده‌ایم که تعداد چهار پادگان ساخته شده است و مابقی هم در حال ساخت هستند.

فرمانده نزاجا اضافه کرد: همچنین ۱۱ بیمارستان را به‌طور کامل بازسازی کرده‌ایم و در دوران کرونا نیز هفت بیمارستان ۶۰ تختخوابی با تضمین ۱۵ سال ماندگاری ساختیم و در اختیار  وزارت بهداشت قرار دادیم.

وی ادامه داد: نیروی زمینی در نواحی غربی مرز‌های کشور اماکن پادگانی مستحکم و مجهزی را برای کارکنان مرزی ساخته است.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: در مرز‌های شرقی کشور احداثاتی داشته‌ایم و بهترین سنگر‌ها و پایگاه‌های مرزی را ساختیم؛ همچنین روند ساخت اماکن پادگانی هم ادامه دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار