معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

طرح «خانه مادری» در ایام فاطمیه اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام عزت زمانی از اجرای طرح خانه مادری به همت سازمان تبلیغات در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این طرح در راستای تحکیم جریان فاطمی و حمایت از جایگاه و منزلت مقام زن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱ - 19December 2022

طرح «خانه مادری» در ایام فاطمیه به همت سازمان تبلیغات اجرا می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «رضا عزت زمانی» معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در گفت‌وگویی درباره اقدامات سازمان تبلیغات در ایام فاطمیه، اظهار داشت: جامعه ایران، جامعه‌ای به شدت به هم پیوسته و به هم تنیده با پیوند‌های اجتماعی عمیق است بر همین اساس سازمان تبلیغات در نظر دارد در ایام فاطمیه پیش رو با پشتیبانی از گروه‌های مردمی و ظرفیت‌های گروهی که در فضای جامعه فعالیت می‌کنند با ابزارها، روش‌ها و موقعیت‌های مختلف در راستای تحکیم این پیوند‌های اجتماعی که امروز دشمن بر روی آن تمرکز کرده تا با ایجاد عداوت و بغض بین افراد جامعه گسست و فاصله اجتماعی ایجاد کند، گام بردارد.

وی افزود: سازمان تبلیغات در ایام فاطمیه از مجموعه‌هایی که در قالب طرح «خانه مادری» حلقه‌های به هم پیوسته از محفل‌های گفت‌وگو، همفکری و همدلی بانوان را فراهم می‌آورند حمایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی بیان کرد: در ایام فاطمیه محفل‌های عزاداری مختلفی با روش‌ها و ابزار‌های گوناگون برگزار می‌شود از روضه‌های خانگی گرفته تا مجموعه‌ای از اقدامات و فرصت‌هایی که در ایجاد این تجمعات، فرصت‌ها و هم افزایی نقش دارند. طرح خانه مادری در واقع از چهار دیواری خانه‌ها تا مرز‌های کشور و جامعه اسلامی کشیده می‌شود.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور درباره طرح خانه مادری گفت: مادر به عنوان ستون و مدیر درونی خانواده است از این رو مفهوم خانه مادری برای محافل عزاداری ایام فاطمیه انتخاب شد تا هر کدام از حلقه‌ها و گروه‌های بانوان که می‌توانند در این زمینه با ایجاد محفل‌های مختلف جریان فاطمی را تحکیم و استحکام ببخشند در این طرح مشارکت داشته باشند. لازم به ذکر است در این زمینه محتوا‌هایی نیز تولید شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جایگاه و مقام و منزلت زن و نقش اجتماعی که زن می‌تواند داشته باشد و باید ایفا کند خصوصاً بانوانی که باید از حالت مخاطب به حالت کنشگر در بیاید موضوع محوری این فرآیند در فاطمیه با اجرای طرح خانه مادری فراهم شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار